مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی 38 برگزیده استانی مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، رباب عزیزخانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی 7 عنوان کتاب برای رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با محوریت معرفی سیره و سلوک امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال برای رده سنی کودکان دو عنوان کتاب و نوجوانان نیز دو عنوان کتاب و بزرگسالان سه عنوان کتاب پیش‌بینی شده بود که مراحل ثبت نام و شرکت در این جشنواره از خرداد ماه شروع شد و تا 19 مرداد ماه به صورت مکتوب و آنلاین در سطح ملی و استانی برگزار شد.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بیان کرد: در 75 کتابخانه عمومی استان ما شاهد مشارکت و پذیرش علاقمندان برای حضور در این جشنواره بودیم که همزمان با سراسر کشور در بخش نقاشی، آنلاین، مکتوب و پویش مجازی با مشارکت ارگان‌ها و نهادهای مختلف به شکل باشکوه برگزار شد.
عزیزخانی افزود: جشنواره امسال با موفقیت در مهلت تعیین شده برگزار شد و در این راستا تعدادی از خیرین در شهرستان‌ها و مناطق مختلف با حضور در کتابخانه‌های عمومی نسبت به تامین جوایز اقدام کردند تا منتخبین مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.
وی گفت: آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان پنجم شهریور ماه ساعت 9:30 صبح در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واقع در میدان بسیج برگزار خواهد شد تا از برترین‌ها تجلیل و تکریم شود.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ادامه داد: 15 نفر در بخش تقدیر ویژه، 15 نفر در بخش شایسته تقدیرها و 8 نفر در بخش نقاشی برتر در این مراسم تجلیل خواهند شد که قرار است  120 نفر نیز از مجموع شرکت کنندگان به همت خیرین مورد تقدیر قرار گیرند.
عزیزخانی تصریح کرد: در بین منتخبین از چهار خانواده‌ای که به صورت خانوادگی در این جشنواره مشارکت کرده بودند تقدیر خواهیم کرد تا در این حوزه نیز شاهد توسعه و ترویج فرهنگ رضوی باشیم.
وی افزود: این مسابقه با هدف تبیین و ترویج سیره رضوی و تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از عوامل موثر در افزایش سطح آگاهی مردم برگزار می‌شود که قطعا نتایج آن سودمند در این حوزه خواهد بود.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به افزایش 25 درصدی شرکت کنندگان در جشنواره رضوی اشاره کرد و گفت: جا دارد از همراهان برگزاری این جشنواره به ویژه صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ورزش و جوانان، مدیر کل امور اجتماعی و ... قدردانی کنیم در سطح شهرستان‌ها نیز حضور ائمه جمعه، فرمانداران و سایر مسئولان رونق افزای این محفل فرهنگی بوده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.