مجمع روحانیون مبارز شهادت مظلومانه و پر افتخار رهبر بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله و عزیزان همراه ایشان و شهدای ضاحیه لبنان را به حضرت ولیعصر (عج) و رهبر انقلاب اسلامی و ملت شریف لبنان و داغدیدگان تبریک و تسلیت عرض نموده پیروزی مقاومت اسلامی را بر دشمنان بشریت از درگاه قادر یکتا مسئلت دارد.

به گزارش جماران؛ پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز در پی شهادت سید حسن نصرالله در پی می آید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

عالم مجاهد، سردار رشید اسلام، رهبر مقاومت و دبیر کل حزب الله لبنان شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه به لقاءالله پیوست و امت اسلام و آزادیخواهان جهان را به سوگ نشاند. 

این روحانی عالی قدر عمر با برکت خود را صرف تحصیل علوم دینی و تبلیغ معارف اسلامی و مبارزه با ظلم و فساد و تباهی نمود و در راه نجات ستمدیدگان و دفاع از حقوق پایمال شده مردم لبنان از هیچ تلاشی فروگذار نکرد. زندگی پر افتخار و غرور آفرین آن سید رشید و عالم جلیل نمونه روشنی از زیست مؤمنانه با انگیزه انسانی و جهاد در راه خدا بود که در سخت ترین شرایط در مقابل پلیدترین و وحشی ترین رژیم تاریخ بشر بدون کوچکترین واهمه، مردانه ایستاد و درس زندگی شرافتمندانه را به همه انسانهای آزاده آموخت. 

رژیم صهیونیستی و جلاد خون آشام آن به اتکاء آمریکا و استکبار جهانی طی یک سال گذشته ده ها هزار انسان بی دفاع را در غزه و فلسطین و لبنان به خاک و خون کشید و حتی بیمارستان ها و مراکز اسکان پناهجویان و کودکان و نوزادان و بیماران را هم جلو چشم سازمان های بین المللی بمباران و قتل عام کرد. دریغا که با هیچ اقدام عملی جهت توقف جنایاتش مواجه نشد.  قدرتهای بزرگ غربی با کمکهای تجهیزاتی و حمایت‌های سیاسی شان و  نظام‌های مرتجع منطقه با سکوت خود زمینه تداوم جنایات و تشویق جانیان وحشی را فراهم کردند. و با آزاد گذاشتن دست رژیم ضد بشری و سفاک اسرائیل، منطقه و جهان را در آستانه خطری بزرگ و غیر قابل کنترل قرار دادند.

البته ما مطمئنیم جنایت پیشگان دیر یا زود بر اساس وعده تخلف ناپذیر الهی به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید. اما باید دانست لازمه تحقق وعده پروردگار اولا تلاش مردم برای نصرت دین خدا و ثانیا پرهیز از تفرقه و اختلاف است که فرمود: « یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ » 

و  « وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ وَاصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ »

مجمع روحانیون مبارز  شهادت مظلومانه و پر افتخار رهبر بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله و عزیزان همراه ایشان و شهدای ضاحیه لبنان را به حضرت ولیعصر (عج) و رهبر انقلاب اسلامی و ملت شریف لبنان و داغدیدگان تبریک و تسلیت عرض نموده پیروزی مقاومت اسلامی را بر دشمنان بشریت از درگاه قادر یکتا مسئلت دارد.

مجمع روحانیون مبارز

۱۴۰۳/۷/۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.