عباس عراقچی وزیر خارجه ایران هشدار داد: همه به خطر بر‌وز یک جنگ تمام عیار در منطقه معترف هستند، این یک تهدید بزرگ برای منطقه است و در وضعیت هشدار به سر می‌بریم، کشورهای منطقه و فرامنطقه باید بدانند که در یک وضعیت بسیار خطرناک هستیم، هرلحظه هر احتمالی ممکن است.

به گزارش جماران؛ عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان که در نیویورک به سر می برد، گفت: از دیروز عصر به وقت نیویورک که این خبر (شهادت سید حسن نصرالله) واصل شد، تلاش های زیادی را انجام دادیم. در دیدار با دبیران کل سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی درخواست ورود این دو نهاد به موضوع را کردم. 

شورای امنیت ثابت کرده که توانایی حل این مشکلات را ندارد.

به دبیرکل سازمان ملل صراحتا عرض کردم که ایشان باید صدای جامعه ملل باشد. و باید مساعی خود را به کار گیرد و جامعه بین الملل را باید به سمت توقف جنایات رژیم صهیونیستی هدایت کند.

 

منطقه در وضعیت بسیار خطرناک و  هشدار است 

همه به خطر بر‌وز یک جنگ تمام عیار در منطقه معترف هستند، این یک تهدید بزرگ برای منطقه است و در وضعیت هشدار به سر می‌بریم، 

کشورهای منطقه و فرامنطقه باید بدانند که در یک وضعیت بسیار خطرناک هستیم، هرلحظه هر احتمالی ممکن است. 

روز گذشته چند ملاقات خاص با وزرای خارجه روسیه، سوریه، مصر و چند کشور اروپایی داشتم. در این دیدارها بر ضرورت مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردم.

 شورای امنیت ثابت کرده که توانایی حل این مشکلات را ندارد. به دبیرکل سازمان ملل صراحتا عرض کردم که ایشان باید صدای جامعه ملل باشد و باید مساعی خود را به کار گیرد و جامعه بین الملل را به سمت توقف جنایات رژیم صهیونیستی هدایت کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.