علی آشتاب روز دوشنبه به مناسبت هفته تعاون در گفت و گو با ایرنا افزود: در این جشنواره از مجموع تعاونی های شرکت کننده در جشنواره تعداد 21 تعاونی برتر در گرایش های مختلف معرفی و تجلیل می شوند.
وی اضافه کرد: از بین راهبردهای مختلف برای توسعه تعاونی ها، توسعه فرهنگ تعاون که همان کار جمعی و گروهی است به عنوان مهمترین راهبرد به شمار می رود زیرا مردم با همکاری، انسجام و با هم بودن می توانند در قالب یک تعاونی، اهداف مشترکی در راستای رونق و توسعه اقتصادی برای خود فراهم کنند.
آشتاب با اشاره به اینکه به منظور تشویق مردم به توسعه تعاونی ها بعنوان بخشی اثرگذار در رونق و توسعه اقتصادی در هفته تعاون همه ساله از تعاون های برتر تجلیل می شود یادآور شد: سال گذشته چهار تعاون گر برتر که در بخش هایی همچون فرش، پوشاک، گیاهان دارویی و شرکت های دانش بنیان فعالیت می کردند در سطح کشوری معرفی و تجلیل شدند.
وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های هفته تعاون که از ابتدای هفته جاری آغاز شده دیدار با اعضای تعاونی ها است گفت: هدایت مردم به سمت تشکیل تعاونی می تواند تبدیل به یک فعالیت اقتصادی پایدار شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: تعاونی تاکسی رانی نیز به مناسبت هفته تعاون در سطح استان رژه خواهند داشت تا با این اقدام به ترویج فرهنگ تعاون کمک کنند.
آشتاب یادآور شد: افتتاح تعاونی های تولید پوشاک و آبیاری بارانی، کارگاه آموزشی حوزه پوشاک ، بازدید از تعاونی های نمونه و دیدا با ائمه جمعه در سراسر استان از دیگر برنامه های هفته تعاون است.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.