سرهنگ علی فاتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی(ره) افزود: جوانان ایران اسلامی با تاسیس نهاد بسیج به امر امام خمینی (ره) تا به امروز تحت امر ولایت و منویات مقام معظم رهبری ثابت کرده اند، پشتوانه بسیار محکمی برای انقلاب و ارزش های اسلامی بوده و هستند.
در تقویم رسمی جمهوری اسلامی، 29 آبان تا پنجم آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شد.
وی اظهار کرد: نیروی مقاومت بسیج تاکنون کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت ، تعمیق و تحکیم معنویت در بسیجیان، ارتباط با مقام ولایت ، خدمات رسانی و بهتر کردن وضع معیشت مردم، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی از سیاست های اصلی بسیج در خدمت رسانی است.
وی با اشاره به نقش بسیجیان در مبارزه با تهدیدهای دشمن در جنگ سخت و نرم ، ادامه داد: حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب تحت فرماندهی و منویات مقام معظم رهبری مهمترین ماموریت این قشر عظیم است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار« بسیج ، مظهر مردم سالاری دینی است«، یادآور شد : شایسته است همه اقشار جامعه به ویژه مسئولان برای تجلیل و قدردانی از بسیج و بسیجیان حضوری پر رنگ تر نسبت به سال های قبل در برنامه های این هفته داشته باشند.
فاتحی ، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا ، برگزاری یادواره 72 تن از شهدای محله « دربقلعه » و یادواره 17شهید محله جهانستان ، اهدای جهیزیه به تعدادی افراد نیازمند ، نواختن زنگ مقاومت در مدارس را از جمله برنامه ها برشمرد.
وی ، برگزاری کنگره شعر کشوری بسیج ، نمایشگاه های تخصصی تحت عنوان بسیج و اقتصاد مقاومتی، مسابقات ورزشی، دیدار با ائمه جمعه ، همایش اقتدار ، دیدار با خانواده شهدا ، ایثارگران و بسیجیان ، اعزام 300 دانش آموز برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب ، برگزاری محافل قرآنی ، خدمات رایگان پزشکان در روستاها، همایش کار آفرینی جویندگان کار و برگزاری اردوهای جهادی را بخشی از برنامه ها بیان کرد.
مرکز شهرستان ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.