قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از این اقدام جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: سالمندان و زنان باردار و شیرده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نیز مشمول دریافت این اقلام بهداشتی می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه میلیارد و ۵۹ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال از این مبلغ به منظور تهیه اقلام بهداشتی برای چهار هزار و ۳۷۱ سالمند زیر پوشش کمیته امداد استان هزینه شده است.

مبشری عنوان کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این مبلغ برای یک هزار بیمار خاص زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد.

وی ابراز داشت: ۴۵۹ میلیون ریال دیگر از این مبلغ نیز برای ۳۰۶ زن باردار و شیرده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

مبشری گفت: ۲۶ نوع خدمت کمیته امداد امام خمینی (ره) در سرفصل‌ های مختلف برای کاهش مراجعه حضوری و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد به ‌صورت الکترونیک و از طریق سایت ملی e.emdad.ir به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان ارائه می‌ شود. 

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۰۶ هزار نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.