به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز چهارشنبه در شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات افزود: دولت نیز مطالبه گر این موضوع شده است لذا مشکلات ارتباطی استان کرمان باید با جدیت دنبال شود.
وی ادامه داد: چرا باید درآمد برای اپراتورها اهمیت داشته باشد و جان انسان ها اهمیت نداشته باشد؟
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: خدمات رسانی برخی اپراتورها در کشور به شکلی است که خود شما نیز گفته اید در منزل برخی بستگان برای تماس گرفتن باید به بالکن بروم.
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت مجلس در اختیار وزیر ارتباطات برای حل معضلات مردم است، گفت: امیدواریم این دوره، آغاز تحولات بزرگی در حوزه اقتصاد دیجیتال باشد.
وی با اختصاص اعتبارات ویژه ای برای مناطق زلزله زده اشاره و ادامه داد: مصوبه هفته اخیر درباره زلزله نسبت به سهمی که در استان کرمان و کرمانشاه خواهد بود توزیع می شود و از استاندار کرمان می خواهیم که این موضوع را پیگیری کند.
شورای اداری استان کرمان عصر امروز چهارشنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن شهید متضوی استانداری کرمان برگزار شد.
وزیر ارتباطات همچنین امروز از مناطق زلزله زده شهرستان راور بازدید کرد.
وی به منظور بررسی و رفع موانع موجود بر سر راه ارتباطات استان و به درخواست و پیگیری استاندار کرمان به این استان سفر کرده است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.