سرهنگ علی پرنگ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این درگیری روز گذشته در مسیر ﺭﻭﺳﺘﺎﯼ ﭼﺎﻩ ﻟﮏ ﺑﻪ ﻗﻠﻌﻪ ﮔﻨﺞ روی داد و یک قبضه اﺳﻠﺤﻪ ﮐﻼﺷﯿﻨﮑﻒ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻣﻘﺎﺩیری ﻣﻬﻤﺎﺕ ﻭ 2 ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺧﻮﺩﺭﻭ کشف و توقیف شد.

**خطر شیوع بیماری تب کریمه کنگو در استان های مرزی ایران
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، احمد حمزه از خطر شیوع بیماری تب کریمه کنگو در استان های مرزی ایران خبر داد و افزود: نبود امکانات لازم برای رصد دام های آلوده در استان های مرزی، این استان ها را در معرض بیماری های مشترک میان انسان و دام قرار داده است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید در این زمینه اطلاع رسانی دقیق صورت گیرد تا مردم از خرید گوشت از مکان های ناامن خودداری و از مراکز معتبر مواد خوراکی را خریداری کنند، ضمن اینکه در استفاده از گوشت نیز نکات بهداشتی رعایت شود.

**35 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه جیرفت
رئیس دانشگاه جیرفت روز سه شنبه در دیدار با دانشجویان شاهد و ایثارگر که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد گفت: خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا از افتخارات دانشگاه جیرفت است لذا در راستای ارج نهادن به مقام والای خانواده شهدا تلاش خواهیم کرد.
شاپور کوهستانی با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران افزود: دانشگاه جیرفت خدمت به ایثارگران و خانواده های شهدا را افتخار خود می داند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران عزت خود را مدیون شهدا هستند گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی چون مشعل پر فروغ، چشم امت اسلامی را روشن کرده، به برکت خون شهیدان و فداکاری و صبر خانواده های شهدا و ایثارگران است.
وی اظهار کرد: هم اکنون در این دانشگاه 35 دانشجوی شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل هستند که خدمتگذاری به این افراد را وظیفه خود می دانیم.
دانشگاه جیرفت بیش از چهار هزار دانشجو و 75 عضو هیات علمی دارد.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.