نشست خبری لیگ قهرمانان آسیا

سرمربی روشن تاجیکستان: شکست تراکتور امیدمان برای صعود را روشن می‌کند

سرمربی تیم فوتبال روشن تاجیکستان گفت: برای برد به زمین می‌رویم و پیروزی در این مسابقه، امیدهای ما برای صعود به دور بعدی را روشن می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ مسعود علی نظرزاده، سرمربی تیم فوتبال روشن تاجیکستان در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال روشن تاجیکستان مقابل تراکتور ایران اظهار کرد: تیم روشن عملکرد خوبی در دو مسابقه قبلی لیگ قهرمانان ارائه کرد و این عامل، ما را برای برتری در مسابقه فردا امیدوار می‌کند. آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان در شرایط ذهنی خوبی قرار دارند.

سرمربی روشن تاجیکستان با اشاره به نتایج تیمش در رقابت‌های داخلی تاجیکستان اضافه کرد: با اینکه به فینال جام حذفی صعود نکردیم، هنوز در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیای ۲ شانس موفقیت داریم. برای برد به زمین می‌رویم و پیروزی در این مسابقه، امیدهای ما برای صعود به دور بعدی را روشن می‌کند.

عزیزبک هایتوف، بازیکن تیم روشن نیز در این نشست خبری گفت: بازی با تراکتور، آخرین مسابقه خانگی روشن در مرحله گروهی محسوب می‌شود. بازیکنان مسئولیت شرکت در مسابقات آسیایی را درک کرده‌اند و ما برای افزایش اعتماد و احترام هواداران به میدان می‌رویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید