جماران؛

شارجه 3-1 سپاهان؛ باختی دیگر برای طلایی های پر ستاره در آسیا! + ویدیوی گل ها

سپاهان شکست سنگینی را در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ تیم فوتبال سپاهان در سومین بازی خود در سطح دو لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 در امارات به مصاف شارجه رفت و با نتیجه 3 بر 1 به حریف اماراتی باخت.

تا پیش از این مسابقه شارجه 4 و سپاهان 3 امتیازی بودند.

شارجه: بعقوب الحسانی، الدهنهائی، غنیم، کاتینیچ، پتروویچ، حسن، نجاسمیک، اوسمان کامارا، بیرو، رشید و کانراد

سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، صالح حردانی، برایان دابو، محمد کریمی، مهدی لیموچی، استیون انزونزی، محمد مهدی محبی و ابوباکار کامارا

دقیقه ۸: دو اشتباه پیاپی مدافعان سپاهان باعث اولین خلق موقعیت بازی شد و ایستادگی خوب نیازمند مقابل شوت مهاجم شارجه دروازه سپاهان را نجات داد. در ادامه شوت پتروویچ از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.  دقیقه ۲۱: ضربه ایستگاهی محمد کریمی توسط مدافعان حریف برگشت داده شد و به محبی رسید، محبی نیز با پاس به عقب توپ را برای لیموچی کاشت اما شوت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۲۳: شوت خطرناک کامارا پس از برخورد به دانشگر از بالای دروازه به کرنر رفت.در دقیقه ۲۶ روی پاس پشت مدافعان، خط دفاع سپاهان از عادل الدنانی جا ماند و این بازیکن با ورود به محوطه جریمه سپاهان و پاس در عرض توپ را به کامارا رساند و کامارا با شوت سنگین اولین گل بازی را به ثمر رساند. دقیقه 3+45: محمدمهدی محبی در واپسین ثانیه‌های نیمه اول می‌توانست حساب کار را به تساوی بکشاند. او از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد، ولی توپ راهی به دروازه نداشت و به شکلی خطرناک به بیرون رفت. 

در دقیقه ۵۱ محبی با فرار پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و با پاس در عرض توپ را به لیموچی رساند و مهدی نیز به زیبایی دروازه میزبان را باز کرد. دقیقه ۵۸: ابوبکر کامارا از جناح راست به خوبی توپ را به درون محوطه شارجه فرستاد اما قبل از مهاجمان سپاهان، دفاع شارجه به توپ رسید و آن را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۷۱ لوان پریرا روی پاس در عمق صاحب توپ شد و با ضربه‌ای بی‌نقص توپ را به گوشه دروازه سپاهان فرستاد. سپاهانی‌ها با خطا پشت محوطه جریمه شارجه را صاحب ضربه ایستگاهی کردند. دقیقه ۸۲: پاس عالی محبی برای آریا یوسفی باعث خلق موقعیت خطرناکی شد اما آریا یک گام کم آورد و ضربه‌ای زد که به دروازه‌بان شارجه برخورد کرد و راه به جایی نبرد. در دقیقه ۹۰ کایو پشت توپ ایستاد و ضربه‌ای زد که توپ بعد از برخورد به سر مدافعان سپاهان تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

 

گل سوم شارجه به سپاهان توسط کایو دقیقه 90 

گل دوم شارجه توسط لانزینیو در دقیقه 70

 گل اول سپاهان به شارجه توسط مهدی لیموچی 51

گل اول شارجه به سپاهان توسط عثمان کامارا

نتایج و برنامه گروه C

الوحدات اردن 2-1 سپاهان

استقلال تاجیکستان 0-1 شارجه امارات

شارجه امارات 2-2 الوحدات اردن

سپاهان 4-0 استقلال تاجیکستان

سه شنبه 1 آبان

شارجه امارات 3-1 سپاهان

استقلال تاجیکستان 0-1 الوحدات اردن

سه شنبه 15 آبان

الوحدات اردن- استقلال تاجیکستان؛ ساعت 19:30

سپاهان- شارجه امارات؛ ساعت 19:30

سه شنبه 6 آذر

شارجه امارات- استقلال تاجیکستان؛ ساعت 17:30

سپاهان- الوحدات اردن؛ ساعت 19:30

سه شنبه 13 آذر

الوحدات اردن- شارجه امارات؛ ساعت 17:30

استقلال تاجیکستان- سپاهان؛ ساعت 17:30

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید