جماران

پارالمپیک پاریس 2024| پنجمی حسین پور در پاراکانو/ غلامی به مدال پاراجودو نرسید

نتایج ورزشکاران ایران در روز دهم بازی های پارالمپیک پاریس را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ روز دهم بازی های پارالمپیک پاریس در حالی پیگیری می شود که ورزشکاران ایران در دوومیدانی، شنا، جودو، قایقرانی و وزنه برداری به مصاف رقبا رفتند.

پاراجودو

موسی غلامی در یک‌هشتم مسابقات وزن 90- کیلوگرم پاراجودوی کلاس J1 پارالمپیک 2024 پاریس، با امتیاز ایپون مقابل آرستانبکوف از قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم شد. غلامی در یک‌چهارم مقابل دنیل پاول از بریتانیا با امتیاز ایپون شکست خورد و به نیمه‌نهایی نرسید. در ادامه با صعود حریف بریتانیایی به فینال، غلامی در شانس مجدد به میدان رفت که در رقابت با اولگ کرتول از مولداوی با امتیاز ایپون شکست خورد و به دیدار رده بندی نرسید.

پاراجودو پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

پاراکانو

سعید حسین‌پور در گروه یک نیمه‌نهایی مسابقات پاراکانوی کلاس KL۱ در رقابت با ۴ حریف خود با ثبت زمان ۴۹.۵۳ ثانیه به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کرد و راهی فینال شد. حسین پور در فینال با ثبت زمان ۴۹.۱۶ ثانیه به مقام پنجم پارالمپیک پاریس رسید.

سعید حسین پور پاراکانو پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

پاراشنا

سینا ضیغمی نژاد امروز شنبه در ماده ۲۰۰ متر مختلط مردان SM۱۰ به رقابت با حریفان خود پرداخت که با ثبت زمان ۲:۳۰.۵۱ هشتم شد و از راهیابی به دور پایانی بازی‌های  پارالمپیک پاریس بازماند.

سینا ضیغمی نژاد پاراشنا پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

دوومیدانی

در رقابت های پرتاب نیزه کلاس F54 زنان در پارالمپیک پاریس، نماینده ایران به مقام سوم رسید و مدال برنز را تصاحب کرد. الهام صالحی با رکورد ۱۶.۲۴ در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پرتاب نیزه کلاس F41 صادق بیت سیاح به رقابت پرداخت که با شکستن رکورد پارالمپیک قهرمان شد اما در ادامه دیسکالیفه شد و مدال طلا را از دست داد.

هاجر صفرزاده نیز در دوی 200 متر با سه رقیب دیگر رقابت کرد که با ثبت رکورد 24.91 چهارم شد.

وزنه برداری

در دسته 97- کیلوگرم پاراوزنه برداری پارالمپیک پاریس 2024، حامد صلحی پور از ساعت 20 به مصاف رقبا رفت. صلحی پور که در پارالمپیک توکیو به مدال نقره رسیده بود، نتوانست عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد و نهایتا در مهار وزنه دوم و سوم خود ناکام بود تا با ثبت رکورد 218 کیلوگرم دستش به مدال نرسد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید