لیگ نخبگان آسیا

الاهلی عربستان 1-0 پرسپولیس؛ باخت ناحق!

پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا در حالی که بازی بهتری نسبت به میزبان پر ستاره خود انجام داد در نهایت شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا از ساعت 21:30 در جده مقابل الاهلی عربستان به میدان رفت و در پایان با نتیجه 1 بر صفر شکست خورد. تک گل این بازی را فرانک کسیه یکی از ستارگان پرتعداد الاهلی دقیقه 2 زد و بازی خوب شاگردان گاریدو نیز فایده نداشت و پرسپولیس رقابت ها را با شکست آغاز کرد.

ترکیب الاهلی: ادوارد مندی، علی مجرشی، مریح دمیرال، راجر ایبانز، عبدالله العمار، زیاد الجهنی، فرانک کسیه، روبرتو فیرمینو، فراس البریکان، ریاض محرز، ایوان تونی

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، میلاد محمدی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی، علی علیپور، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، ایوب الاملود، گئورگی گولسیانی، اوستون اورونوف.

گزارش بازی

در دقیقه 2 در اولین موقعیت الاهلی، ریاض محرز با چشمانی باز توپ را به عمق خط دفاع پرسپولیس پاس داد و فرانک کسیه به راحتی با شوت محکم دروازه گندوز را فرو ریخت. در دقیقه 23 ارسال سروش رفیعی از روی ضربه ایستگاهی از سمت چپ، موقعیت خطرناکی را در دهانه پرسپولیس ایجاد کرد. توپ روی پای علیپور سوار نشد و بازیکنان دیگر پرسپولیس نیز در آفساید بودند. در دقیقه 36 پرسپولیس بهترین سانتر خود را با ارسال ایوب به دست آورد که ضربه سر علی علیپور را مندی با یک سوپر واکنش دفع کرد و شوت خطرناک ارونوف در ریباند نفسگیر از کنار دروازه بیرون رفت. در دقیقه 40 حمله پرسپولیس از سمت راست با پاس فرشاد احمدزاده به ارونوف همراه شد که داور ابتدا خطای پنالتی دمیرال به ارونوف را گرفت اما با بازبینی صحنه پنالتی رد شد. در دقیقه ۵۶ فرصت برای الاهلی در محوطه با ضربه کنعانی به ساق ایوان تونی همراه شد که ادهم مخادمه بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و اتاق وی‌ای‌آر هم این تصمیم را تایید کرد. در دقیقه ۵۸ ضربه پنالتی ریاض محرز با پای چپ، به سمت چپ گلر زده شد که توسط آلکسیس گندوز به زیبایی مهار شد.

گل اول الاهلی

 

پرسپولیس لیگ نخبگان آسیا گئورگی گولسیانی الکسیس گندوز

پرسپولیس الاهلی عربستان لیگ نخبگان آسیا فرانک کسیه اوستون اورونوف

پرسپولیس الاهلی عربستان لیگ نخبگان آسیا محمدحسین کنعانی زادگان

پرسپولیس الاهلی عربستان لیگ نخبگان آسیا سروش رفیعی

افشین پیروانی خوان کارلوس گاریدو

سعید مهری

تماشاگران پرسپولیس

*

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
الشرطه عراق 1 1 النصر عربستان دوشنبه 26 شهریور 19
العین امارات 1 1 السد قطر دوشنبه 26 شهریور 20
الاهلی عربستان 1 0 پرسپولیس دوشنبه 26 شهریور 21
استقلال 3 0 الغرافه قطر دوشنبه 26 شهریور 21:30
پاختاکور ازبکستان      الوصل امارات سه شنبه 27 شهریور 19
الریان قطر     الهلال عربستان سه شنبه 27 شهریور 19

 

 

دیدگاه تان را بنویسید