جماران

پارالمپیک پاریس 2024| صفرزاده در فینال دوی 200 متر/ هت تریک طلایی ایران در روز نهم

در این خبر می توانید نتایج ورزشکاران ایران در روز نهم پارالمپیک پاریس را بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ در روز نهم بازی های پارالمپیک پاریس 2024، ورزشکاران ایران در رشته های قایقرانی، دوومیدانی، والیبال نشسته و وزنه برداری به مصاف رقبای خود رفتند.

قایقرانی

سعید حسین پور در کانو 200 متر کلاس KL1 به مصاف رقبایی از پرتغال، فرانسه، چین و مجارستان رفت که با زمان 50.70 صدم ثانیه در رده سوم گروه دوم قرار گرفت و به نیمه نهایی صعود کرد. او فردا در نیمه نهایی به آب می زند.

شهلا بهروزی‌راد در گروه دوم مسابقات پاراکانوی کلاس KL3 پارالمپیک 2024 پاریس، در رقابت با 5 حریف خود با ثبت زمان 52.70 ثانیه به عنوان نفر پنجم از خط پایان عبور کرد و راهی نیمه‌نهایی شد. در این رقابت نفرات اول هر گروه به فینال می‌روند و سایر نفرات راهی نیمه‌نهایی می‌شوند.

پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ سعید حسین پور قایقرانی

دوومیدانی

در ماده دو 200 متر زنان کلاس T12 هاجر صفرزاده در مرحله مقدماتی در دسته چهارم در رقابت با 3 رقیب دیگر، با ثبت زمان 25.05 به عنوان نفر نخست راهی نیمه نهایی شد.او در گروه دوم نیمه‌نهایی مسابقات، در رقابت با سه دونده دیگر با ثبت زمان 25.06 به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کرد و راهی فینال شد.

عرفان بندری در پرتاب نیزه کلاس F54 با ثبت رکورد 29.12 از رسیدن به مدال بازماند.

یاسین خسروی، در پرتاب وزنه کلاس F57 پارالمپیک پاریس 2024 به مصاف رقبا رفت و موفق شد با شکستن رکورد پارالمپیک مدال طلا را کسب کرد. او با ثبت رکورد 15.96 رکورد پارالمپیک را شکست.

پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ هاجر صفرزاده

وزنه برداری

روح الله رستمی پاراوزنه بردار ایران در دسته 80 کیلوگرم بازی های پارالمپیک 2024 پاریس روی تخته رفت و با اقتدار به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت. رستمی در پایان حرکت دوم طلای خود را قطعی کرد! او در حرکت سوم با 242 کیلوگرم رکورددار دنیا و المپیک را جابه جا کرد.

روح الله رستمی پاراوزنه برداری پارالمپیک پاریس

والیبال نشسته

تیم ملی والیبال نشسته در فینال بازی های پارالمپیک پاریس، با نتیجه 3 بر 1 مقابل بوسنی پیروز و برای هشتمین بار قهرمان این بازی ها شد.

دیدگاه تان را بنویسید