ستاره جهان والیبال: گاهی تماس ایرانی ها با من بیش از حد می شود!

ستاره والیبال فرانسه به ابراز احساسات تماشاگران ایرانی واکنش نشان داد و گفت: هواداران ایرانی فوق‌العاده هستند و در طول فصل باوجود اینکه در ایران نیستم آدم‌های زیادی در شبکه‌های مجازی با من در ارتباط هستند و به من لطف دارند.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ آلفونسو گونسالس، سرمربی تیم والیبال جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) در مورد کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: برای کسب مقام قهرمانی در این مسابقات حاضر شدیم اما با باخت در مرحله نیمه‌نهایی مقام سوم را به دست آوردیم، البته که برای کسب مقام سوم خوشحالیم و مسابقات بسیار عالی بود.

سرمربی تیم والیبال جاکارتا ادامه داد: دو تیم ایرانی خیلی خوب بودند و ما امروز منتظر فینال هستیم. دومین سالی است که سرمربی هستم و خیلی خوشحال کننده بود که بتوانم با بازیکنان بزرگ کار کنم چرا که قطعا باعث پیشرفت خودم خواهد شد و خیلی از این تجربه لذت بردم.

اروین انگا‌پت، ستاره فرانسوی تیم جاکارتا بهایانگ نیز گفت: تورنمت بسیار خوبی بود و سطح بالایی داشت. متاسفانه در دیدار گذشته می‌توانستیم با شکست حریف خود به فینال برویم اما این اتفاقات رخ نداد و گاهی ممکن است نتایج تغییر کند. خوشحالیم که توانستیم مقام سوم را به‌دست بیاوریم.

ستاره فرانسوی تیم جاکارتا بهایانگ ادامه داد: ده روز است که با این تیم آشنا شده‌ام و جو بسیار خوبی بود. خوشحالم که در کنار هم صاحب مقام سوم شدیم. بابت حضور در ایران بسیار خوشحالم و در این جو بازی کردن فوق‌العادست. از حضور مجدد خودم در ایران خرسندم و در اینجا از همه مردم ایران تشکر می‌کنم.

انگاپت اظهار داشت: هواداران ایرانی فوق‌العاده هستند و در طول فصل باوجود اینکه در ایران نیستم آدم‌های زیادی در شبکه‌های مجازی با من در ارتباط هستند و به من لطف دارند. از آن‌ها تشکر می‌کنم درست است که گاهی تماس‌های‌شان بیش از حد می‌شود اما خوشحالم که مورد لطف هواداران قرار می‌گیرم.

باارزش‌ترین بازیکن المپیک پاریس تصریح کرد: نمی‌توانم قهرمان را پیش‌بینی کنم اما تیم سیرجان از نظر بدنی بهتر است در حالی که شهداب از نظر فنی بهتر عمل می‌کند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید