فرهاد فرزانه روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بهره برداری از محور کرفس - ناکین شهرستان رزن یکی از طرح هایی است که عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز شده و عملیات زیرسازی و روسازی آن به طول 4٫2 کیلومتر با هزینه هشت هزار و 490 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تامین شده است.
وی افزود: اجرای طرح روکش محور رزن - آوج شهرستان رزن نیز با اعتبار 13 هزار و 260 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی تامین و اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت آن به طول 10 کیلومتر اجرا شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه اجرای زیرسازی و روسازی محور نهاوند - آورزمان به طول 650 متر با هزینه 15 هزار میلیون ریال در شهرستان نهاوند انجام شده، افزود: اجرای زیرسازی و آسفالت به طول پنج کیلومتر نیز در محور سامن – سه راهی بروجرد در شهرستان ملایر با هزینه 70 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی تامین شده و از طرح هایی است که در این ایام بهره برداری می شود.
فرزانه ادامه داد: طرح محور تویسرکان - کنگاور تا سه راهی فرسفج در شهرستان تویسرکان که از سال 94 عملیات اجرای زیرسازی و آسفالت آن به طول 15 کیلومتر شروع شده با هزینه 200 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی آماده افتتاح است.
وی اضافه کرد: اجرای زیرسازی و آسفالت به طول سه کیلومتر در محور جوکار- تویسرکان در شهرستان ملایر نیز با اعتبار 20 هزار میلیون ریال از محل منابع ملی تامین شده و قرار است در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.
وی با بیان اینکه اجرای زیرسازی و روسازی و ابنیه فنی محور تویسرکان - کنگاور از سه‌راهی فرسفج به طول پنج کیلومتر در شهرستان تویسرکان در دهه فجر امسال انجام می شود، افزود: این طرح با اعتبار 90 هزار میلیون ریال از طرح ‌های قابل کلنگ زنی در دهه فجر امسال بشمار می رود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص اعتبارات هزینه شده طرح های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری به تفکیک شهرستان ها، بیان کرد: شهرستان همدان با هشت طرح و مجموع اعتبار 422 هزار و 200 میلیون ریال دارای بیشترین طرح قابل افتتاح و شهرستان ملایر با سه طرح و مجموع اعتبار 155 هزار میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان رزن نیز دو طرح با اعتبار 21 هزار و 750 میلیون ریال افتتاح می شود، اظهار کرد: در هریک از شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان نیز یک طرح قابل افتتاح وجود دارد.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.