سید مهدی مقدسی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته (یکشنبه) در خصوص تنگناهای واحد تولیدی، صنعتی هپکوی اراک نشستی با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی ایران، استاندار مرکزی و نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این نشست مقرر شد رئیس سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از دولت با جدیت مسائل هپکو را پیگیری کند و این اطمینان خاطر داده می شود که مسئولان استان مرکزی از پیگیری مطالبات کارگران و تلاش برای بازگرداندن رونق تولید به هپکو کوتاهی نخواهند کرد.
مقدسی گفت: بحث تزریق منابع برای به جریان انداختن چرخه تولید از مهمترین مشکلات فعلی شرکت هپکو است که حل این چالش از سوی سازمان خصوصی سازی، وزارت اقتصاد و دارایی، استانداری مرکزی و نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با جدیت دنبال می شود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بحث تقویت تولید در واحدهای بزرگ شهرستان اراک از جمله در واگن پارس، ماشین سازی، آذرآب، آلومینیوم، کمباین و آونگان نیز در دستور کار نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی است.
وی با اشاره به روز ملی خلیج فارس افزود: دشمنان ایران اسلامی از جمله اسرائیل غاصب و برخی کشورهای منطقه در چند سال گذشته فضاسازی های منفی در خصوص خلیج فارس داشته اند و تلاش می کنند تا واقعیت های تاریخی را انکار کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دنیا باید بداند که نام خلیج همیشه فارس تا ابد در تاریخ ماندگار است و دچار تحریف نمی شود.
مقدسی اظهار کرد: بر اساس اسناد تاریخی که در موزه های مختلف کشورهای اروپایی نگهداری می شود، از قرن های گذشته خلیج فارس به این نام بوده و تلاش دشمنان برای پنهان کردن این واقعیت بی نتیجه است.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که 2 کرسی مربوط به شهرستان های اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی است.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.