به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده معظم شهید مهدی پارسا از شهدای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در اراک، افزود: خانواده های معظم شهدا با صبر و استقامت خود حماسه بزرگی را در تاریخ ایران اسلامی آفریدند و جامعه باید حق این خانواده ها را آنگونه که شایسته است، ادا کند.
وی ادامه داد: خانواده های معظم شهدا فرزندان رشید خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند و امروز نه تنها هیچ مطالبه ای از مسئولان ندارند بلکه با کمال تواضع و فروتنی مسئولان را در کنار خود می پذیرند و برای بقای نظام اسلامی دعا می کنند.
آقازاده بیان کرد: مسئولان باید رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را به عنوان یک تکلیف بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و قدردانی از آنها سرلوحه برنامه های استانداری مرکزی است، تاکید کرد: مدیران کل و فرمانداران نیز باید تکریم، قدردانی و حل مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را در دستور کار خود قرار دهند.
آقازاده تاکید کرد: خانواده های معظم شهدا، پدران و مادران معنوی جامعه محسوب می شوند و تکریم از این قشر باید در جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
شهید مهدی پارسا متولد یکم آذرماه سال 1363 است که در تاریخ 26 مرداد ماه سال 1385 در جریان درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
استاندار مرکزی با خانواده های شهیدان مجتبی رفیعی از شهدای مواد مخدر استان مرکزی، شهید ابراهیم آخانی و شهید داود هدایتی از شهدای جنگ تحمیلی روستای موت آباد اراک دیدار کرد.
استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید در جنگ تحمیلی و 19 شهید در جریان مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.