به گزارش ایرنا، علی اکبر کریمی روز دوشنبه در بازدید از مخابرات استان مرکزی افزود: ساختار مخابرات کشور از شرکت های حقوقی مستقل به ادارات کل تغییر ماهیت داده و این تحول نباید خللی در تامین منابع مالی برای بهبود خدمات و تقویت زیرساخت های ارتباطی ایجاد کند.
وی گفت:حوزه ارتباطات در سال های اخیر با سرعت شتابانی در حال تحول و پیشرفت است و باید با آهنگ این تغییرات همراه بود و فرصت ها را در استان به شایستگی شناخت و رشد داد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت خاطرنشان کرد: مردم گلایه هایی در زمینه برخی سرویس خدمات ، سرعت دیتا، رسیدگی به شکایات دارند که جلب رضایتمندی مردم در اولویت است.
کریمی اضافه کرد: مخابرات استان طیف گسترده ای از خدمات تخصصی ارائه می کند که برای آن باید از پیمانکاران بهره ببرد و انتظار است در این خصوص از ظرفیت پیمانکاران بومی استفاده شود و در حوزه هایی که تخصص آن در استان وجود ندارد به تربیت نیروی انسانی بپردازد.
وی در بخشی از سخنانش به اهمیت حفظ و حراست اطلاعات مردم در شبکه مخابرات تاکید کرددر این نشست ساخت سایت 2G و 3G همراه اول در روستای طورگیر شهرستان خنداب نیز مصوب شدو شرکت مخابرات منطقه مرکزی متعهد شد تا پایان اسفندماه سال جاری نسبت به راه اندازی این سایت اقدام کند.
این سایت پوشش اینترنت روستای طورگیر و روستاهای اطراف را انجام خواهد داد.
بیش از یک میلیون و 100 هزار شماره تلفن همراه در استان مرکزی فعال است.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.