سرهنگ دورم حسین رشیدتبار، سرپرست فرماندهی انتظامی بویین‌زهرا روز دوشنبه گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با فروشندگان موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرهای شال و بویین‌زهرا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی و در ۲ عملیات جداگانه پنج نفر را دستگیر و ۹ کیلو و ۱۶۵ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی بویین‌زهرا با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و قاطعیت پلیس در اجرای آن، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک در اسرع وقت و از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان اقدام به عمل آید.

بی احتیاطی راننده پراید جان عابر پیاده در قزوین را گرفت

سرهنگ نصرالله بیگلری، رییس پلیس راه استان قزوین در این رابطه اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۵ جاده قزوین - محمودآباد، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با عابر پیاده، متاسفانه عابر پیاده به علت شدت جراحت های وارد شده جان خود را از دست داده است.

سرهنگ بیگلری یادآور شد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی احتیاطی و توجه نکردن به جلو راننده پراید اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.