در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره) دست اندرکاران منطقه فارسی زبان شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) با حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، نوه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.
در این دیدار حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با گرامیداشت مقام رفیع زهرای اطهر (س) و نقش ایشان در صیانت از اسلام محمدی (ص) یادآور شد که در اندیشه ی امام خمینی (ره) حضرت زهرا (س) الگویی تمام و کامل است و اسلام تا ابد مدیون برکات وجود حضرت زهرا (س) و شجره ی طیبه ی ایشان است.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در این دیدار در جریان نحوه فعالیت شفقنا و بخش های مختلف آن قرار گرفت و توصیه هایی را درباره معرفی شایسته تر تشیع و فرهنگ اهل بیت (ع) ارائه و راهکارهایی در زمینه چگونگی شکل گیری و ارتقای شبکه ارتباطی مسلمانان به ویژه شیعیان مطرح کرد.
او نقش رسانه های دینی را مهم و تعیین کننده دانست و معرفی چهره الهی، اخلاقی، انسانی و عقلانی مکتب تشیع را از مهمترین ماموریت های این گونه رسانه ها ارزیابی کرد.
یادگار حضرت امام خمینی (ره) اهمیت بازنمایی چهره ی وجیه دین را در دورانی که از هر سو تلاش های نامبارکی برای تخریب وجهه ی دین و دینداری صورت می پذیرد دو چندان دانست و یادآور شد: رسانه ها ی دینی با تلاش مسوولانه و عالمانه باید مراقب باشند تا معاندان و جاهلان بر چهره ی مبارک دین غباری ننشانند.
حجت السلام والمسلمین سید حسن خمینی در پایان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شفقنا، اظهار امیدواری کرد که این رسانه جدید بتواند در حوزه جهان اسلام و شیعیان مثمر ثمر واقع شود.
در این دیدار دست اندرکاران شفقنا توضیحاتی درباره ی بخش های مختلف این رسانه و برنامه ی تفصیلی آن ارائه کردند و مهمترین ویزگی شفقنا را تلاش برای شکل دهی رسانه ای پایبند به ارزش های دینی و حرفه ای که بتواند با زبانی بین المللی مکتب تشیع را به جهان عرضه دارد، برشمردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.