** اسحاق جهانگیری بعدازظهر سه شنبه پس از سخنرانی در جمع اصلاح طلبان و حامیان اعتدال در یاسوج، وارد شیراز شد.
** جهانگیری بدون تشریفات استقبال وارد شیراز شد و در بدو ورود به زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) رفت.
** شلوغی خیابان های منتهی به ورزشگاه شهید دستغیب محل سخنرانی جهانگیری موجب ترافیک شده بود و این موضوع سبب شد که میهمان سه شنبه شیراز با اندکی تاخیر به گردهمایی اصلاح طلبان در حمایت از حسن روحانی برسد.
** میزان استقبال از این گردهمایی به حدی بود که سه هزار صندلی ورزشگاه و زمین مسابقات و محوطه اطراف و پیرامونی سالن و خیابان های مجاور ، کانون حضور حامیان روحانی بود.
** یک ساعت قبل از ورود جهانگیری به ورزشگاه، ظرفیت سالن و صندلی های ورزشگاه کاملا تکمیل شد و حامیان اصلاحات و اعتدال، این مراسم را از از بلندگوهای محوطه ورزشگاه دنبال می کردند.
** شرکت کنندگان در این آیین شعارهایی به طرفداری از اصلاحات و اعتدال سردادند .
** در دستان حاضران در این آیین تصاویر حسن روحانی و روبان های بنفش که رنگ انتخاباتی این نامزد انتخابات است، دیده می شد.
** در این آیین، پارچه نوشته ای دیده شد که مضمون آن لزوم تغییر مدیریت در یکی از دانشگاه های شیراز است.
** طنین سرودهای حماسی با ابراز احساسات و همراهی شرکت کنندگان در این آیین همراه بود.
** محمدابراهیم انصاری لاری استاندار فارس در دولت اصلاحات در سخنانی در آغاز این آیین گفت: ما دراین دوره از انتخابات از رئیس جمهوری دوره سیزدهم هم رونمایی کردیم که فردی نیست جز اسحاق جهانگیری.
** انصاری لاری از جهانگیری به عنوان معاون اول قدرتمند و با صلابت و نامزد با اخلاق و محبوب این دوره از انتخابات یاد کرد و گفت: حضور موثر آقای جهانگیری در این رقابت ها روحی تازه در کالبد اصلاحات دمید.
** استاندار فارس در دولت اصلاحات خطاب به جهانگیری گفت: شما از ارکان دولتی بودید که بعد از هشت سال تاریکی و تباهی، دریچه نور امید را به روی ملت باز کردید.
** بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز و سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی در این آیین گفت: از آقای جهانگیری که از فرصت یک ساعته ای که صدا و سیما به اجبار در اختیار صدای اصلاحات قرار داد مردانه از حقانیت، توانمندی، مظلومیت و ادب اصلاح طلبان دفاع کرد تشکر می کنیم.
** پارسایی گفت: مردم فارس در کنار دیگر هموطنان اجازه نخواهند داد که کسانی که بر ضد ملت شعار می دهند و ملت را خس و خاشاک می خوانند بر قدرت تکیه بزنند.
** وی ادامه داد: مردم این سرزمین پیغام بزرگان را شنیدند، تاکید رهبری بر حضور حداکثری، مناظره کاندیداها، پیام اصلاحات، پیام سید حسن خمینی، وصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی، همه و همه را شنیدند و خواهند آمد.
** زمانی که اسحاق جهانگیری کناره گیری خود را از انتخابات به نفع حسن روحانی اعلام کرد، حاضران در سالن با ابراز احساسات از این تصمیم وی حمایت کردند و فریاد برآوردند: 'اسحاق دوستت داریم'.
** بازار تبلیغات داوطلبان انتخابات شورای شهر نیز داغ بود و در این میان، دعوت به رای دادن به لیست امید برای انتخابات شورای شهر شیراز جلب توجه می کرد.
** جمعی از حامیان دولت اعتدال و اصلاح طلبان در اقدامی خودجوش، زباله های ریخته شده در ورزشگاه را پاکسازی کردند.
6122 / 2027 / 1876
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** تنظیم: سیداحمد نجفی ** انتشار دهنده:غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.