معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی گفت: درحال حاضر 585 مسجد و سکوی نماز در حوزه وزارت راه و شهرسازی در حال ساخت است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، سید سعید سید علایی صبح امروز در گردهمایی آموزشی،توجیهی دبیران ستادهای اقامه نماز سازمان بنادر و دریانوردی که به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار برگزار شد، با اشاره به اینکه نماز یکی از اصلی‌ترین ارکان دین و راه انس با خداست، اظهار داشت: در مجموعه وزارت راه و شهرسازی اقدامات ارزشمندی در بحث اقامه نماز در حوزه‌های بنادر و دریانوردی، حمل و نقل جاده ای،ریلی و هوایی صورت گرفته است.

وی افزود: در تلاشیم تا تمامی اهداف توافق نامه ای که سال گذشته در بحث اقامه نماز طی 13 بند تنظیم شده محقق شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اذعان داشت: وزارت راه و شهرسازی طی 8 سال گذشته به صورت متوالی توانسته رتبه نخست را در بحث اقامه نماز کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: 3 هزار و 162 مسجد و سکوی نماز در وزارت راه و شهرسازی در کشور ساخته شده است.

سید علایی با اشاره به 375 مسجد و سکوی نماز بین راهی وزارت راه و شهرسازی، عنوان کرد:80 واحد مسجد توسط سازمان ملی راهداری و مسکن در کشور ساخته شده و 130 مسجد در شهرهای جدید در حال ساخت است.

نماینده رئیس جمهور در امر نماز ، در این گردهمایی اظهار داشت: بخش موثری از اقدامات صورت گرفته در بحث اقامه نماز در حوزه وزارت راه و شهرسازی توسط روحانیون صورت گرفته است .

رضایی عنوان کرد: روحانیون می توانند به عنوان الگویی بارز ، سبب ترغیب کارکنان ادارات در بحث اقامه نماز و مسائل دینی باشند. وی افزود: باید از تمامی ظرفیت ها و امکانات حوزه های مختلف وزارت راه و شهرسازی برای احیا و اقامه نماز استفاده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.