مردم شهر سمنان از کودک و نوجوان، جوان و کهنسال در هوای سرد زمستانی از  ساعات اولیه صبح در وعده‌گاه همیشگی یعنی میدان امام خمینی(ره) این شهر جمع شدند تا شکوه حضور خود را به رخ جهانیان بکشند.

مردم ولایت‌مدار شهر سمنان با حضور خود در تجمع ۹ دی بار دیگر ثابت کردند با صلابت و اقتدار همچون گذشته پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

یکی از شعارهایی که در این راهپیمایی حسرت در دل دشمنان تاره می‌کرد فریاد «لبیک یا حسین(ع)»، «لبیک یا خامنه ای» و شعار «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» بود.

یکی از افرادی که در تجمع ۹ دی سمنان به زحمت و با یک چرخ ویلچر با عکس مقام معظم رهبری در آغوش، حضور یافته بود در گفت و گو با ایرنا، گفت: من جوانم را در راه دفاع از خاک وطن فدا کرده‌ام تا کشور سربلند و عزتمند باشد.

این مادر شهید با صدایی لرزان که نشان از گرد پیری بود، می‌گفت: تا پای جان پای آرمان انقلاب ایستاده‌ایم اگر لازم باشد بازهم شهید می‌دهیم ولی با عزت زندگی می‌کنیم.

مادربزرگی به همراه نوه‌اش که لباس ارتش بر تن داشت می گفت: عکس نوه‌ام را با این لباس مقدس نظامی بگیرید و به همه نشان دهید ملت ایران از کودک تا بزرگسال هراسی از کشته شدن ندارد و برای دفاع از خاک وطن و پیروی از فرموده‌های مقام معظم رهبری از جان شیرین خود نیز می‌گذرد.

این مادربزرگ ادامه داد: ما همچون گذشته و باصلابت از میهن اسلامی دفاع خواهیم کرد و اجازه و آشوب و اغتشاش به فتنه‌گران نمی‌دهیم.

در بین تجمع مردم ۹ دی امسال سمنان،  پیرمردی که پرچم سبزی با عنوان «سعادت دنیا و آخرت = اطاعت از آقا سیدعلی» چشم ها را به خود جذب کرده، جلوه‌ای به فضای معنوی داده بود.

تجمع ۹ دی در ۲۱ نقطه استان سمنان امروز با حضور مردم برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.