به گزارش ایرنا، سیلوی 100 هزار تنی غلات 'کندو' و طرح آبیاری تحت فشار سنترپیوت از جمله پروژه های بخش کشاورزی است که با حضور مقام عالی استان در شهرستان خدابنده به بهره برداری می رسد.
به گفته فرماندار شهرستان خدابنده پروژه سیلوی 100 هزار تنی غلات 'کندو'که توسط بخش خصوصی در خدابنده احداث شده است، از زمان آغاز عملیات اجرایی آن در سال 87، به مدت حدود 6 سال متوقف شده بود که با ارائه حمایت های دولتی، اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است.
استاندار زنجان در سفر یک روزه خود به خدابنده ضمن افتتاح مجتمع خدماتی و رفاهی ولایت شهر قیدار، در حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) با جمعی از اهالی این شهرستان دیدار و گفت و گو می کند.
افتتاح همزمان چند مرکز ارائه خدمات جامع شهری و چند پانسیون پزشکی مراکز خدمات جامع سلامت شهر سهرورد و چند روستا، پایان بخش برنامه های سفر استاندار زنجان به شهرستان خدابنده است.
فرماندار شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 137 طرح، همزمان با هفته دولت در سطح این شهرستان با بیش از 920 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
حمید میرزایی فرد، افزود: 71 پروژه عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر 94 میلیارد ریال، 41 پروژه گاز رسانی با اعتباری بالغ بر 438 میلیارد ریال، پنج پروژه کشاورزی با اعتباری بیش از 314 میلیارد ریال، 16 پروژه در بخش بهداشت و درمان با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال، 2 پروژه گردشگری با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال و یک پروژه آموزشی با اعتبار 24 میلیارد ریال از جمله این طرح ها هستند.
شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از 220 روستای دارای سکنه، 164هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.