آیت الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در جمع رده های مختلف بسیج بانوان سپاه امام رضا (ع) و جمعی از اساتید حوزه های علمیه بانوان کشور افزود: امروز زنان انقلابی هم وارد عرصه دربانی بقیه الله (عج) شده اند و در حوزه دانشگاه هم بیشتر اساتید دانشگاهی جزو نیروهای متدین هستند.
وی اظهار کرد: هم اکنون در تمام جوامع جهان سوم و کشورهایی که در آستانه رشد و بیداری هستند جریان قوی و نیرومند ترویج و تبلیغ و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی دیده می شود و استکبار جهانی سفره استکباری خود را جمع شده می بینند.
وی گفت: هژمونی آمریکا در کشورهای جهان سوم و منطقه ضعبف شده و معادلات سیاسی استکبار به هم ریخته است.
وی اظهار کرد: دشمن اکنون با تمام قدرت به دنبال براندازی دین و اسلام است و اروپا و آمریکا فقط در روش براندازی نظام اسلامی با هم اختلاف نظر دارند.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: عده ای هم در داخل کشور فکر می کنند اگر آمریکا مسلط شود به عنوان یک مزدور می توانند وکالت و وزارت کنند اما امام زمان (عج) نمی گذارد اینها به مقصود برسند و با سرانگشت خود چنان امور را جهت می دهد که همه را مات و مبهوت می کند.
وی افزود: در مقابل سیل تهاجم دشمن که با توطئه، فریب، عملیات روانی به سراغ ما می آید ما خدای متعال را داریم که از همه قدرتها بالاتر است.
وی گفت: باید با قدرت بایستیم، جهادی کار کنیم و انقلابی باشیم.
7507/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.