علی ربیعی عصر جمعه در شورای اداری شهرستان سبزوار با تاکید بر تشکیل کانون توسعه در این شهرستان افزود: امروز چراغ توسعه کشور سبز شده و امید است وضعیت با برنامه های دولت و زیرساختهایی که فراهم کرده در سالهای آینده بهتر از شرایط فعلی باشد.
وی ادامه داد: دولت تلاش می کند با همکاری ملت سهم خود را از ثروت دنیا افزایش دهد. امروز همه نگرشها نسبت به ایران تغییر کرده و حتی در آمریکا و اتحادیه اروپایی هم با تصمیمات ترامپ علیه ایران مخالفت می شود و فقط رژیمی صهیونیستی از او حمایت می کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به مشکلات مطرح شده از سوی اعضای شورای اداری شهرستان سبزوار اشاره و بیان کرد: کمتر از یک ماه دیگر یک گروه کامل از کارشناسان و معاونتهای زیر مجموعه وزارتخانه برای بررسی مشکلات در این شهرستان حضور خواهند یافت و من هم بعد از این تیم کارشناسی در آینده نزدیک به سبزوار سفر می کنم.
وی گفت: سبزوار نیروی انسانی توانمند و برجسته دارد و ظرفیتهای موجود آن با توجه به نیروی انسانی و مدیران باسابقه و کارآمد بسیار مطلوب است که باید با استفاده از این ظرفیت سهم بیشتری در تولید ناخالص داخلی خراسان داشته باشد. همه نخبگان و کسانی که دارای اندیشه و محور فعالیت هستند می توانند محور توسعه باشند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که دیروز 13 مهر به منظور سفری دو روزه وارد خراسان رضوی شد از شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه، مه ولات، کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و سبزوار بازدید و علاوه بر کلنگ زنی و افتتاح چند طرح در نشست شورای اداری این شهرستانها کرد. وی امشب به تهران برمی گردد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشار: حسین کریم زاده
7489/7507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.