رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه بزرگترین شبکه آموزش‌های تخصصی کشور در جهاددانشگاهی فعالیت دارد، افزود: در این نهاد هیچ پژوهشی را انجام نمی‌دهیم که به خدمات و یا محصول ختم نشود.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، جلال الدین صادقی،   امروز 13 مرداد، در بازدید رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از دفتر ایسنا به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جهاددانشگاهی نهادهای مولود انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه ساماندهی اجتماعات به شکل باشکوه از اقدامات موثر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: در بطن این برنامه ریزی مدیریتی عظیم نهفته است.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه آموزش جهاددانشگاهی در حال حاضر نزدیک به ۴۰ موسسه آموزش عالی و نزدیک به ۲۰۰ مرکز خدمات تخصصی در حال فعالیت هستند.

صادقی ادامه داد: در بعد خدمات رسانی به جامعه نزدیک به پنج میلیون نفر در سال از خدمات تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی در سراسر کشور برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: خبرگزاری ایسنا در ساختار دانشجویی شکل گرفته و منبع رسانه های بین المللی است.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، سازمان دانشجویان نیز از بخش‌های موثر در حوزه فرهنگی هستند که در آن نیروهای جوان و توانمند رشد می‌یابند.

صادقی با بیان اینکه بزرگترین شبکه آموزش‌های تخصصی کشور در جهاددانشگاهی فعالیت دارد، افزود: در این نهاد هیچ پژوهشی را انجام نمی‌دهیم که به خدمات و یا محصول ختم نشود.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کارهای مشترک و اثربخشی انجام دهد.

صادقی با بیان اینکه هنوز جای تبلیغات تصویری در حوزه این اقدامات خالی است، یادآور شد: جهاددانشگاهی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قالب کار مشترک می‌توانند اقدامات موثری انجام دهند که آمادگی همکاری در این حوزه را داریم.

حجت‌الاسلام احمد ملایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: رسانه کار بسیار مهمی در معرفی برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برگزاری راهپیمایی‌ها است که در واقع تریبونی برای اعلام مواضع ایران است، افزود: آمادگی داریم از دید نقادانه اهل هنر و رسانه در این برنامه‌ها استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خواستار بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در ارائه خدمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.