به گزارش ایرنا محمد کریمی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح ها در بخش های کشاورزی، حمل و نقل، میراث فرهنگی، منابع طبیعی و آبرسانی اجرا و تکمیل شده است.
وی با اشاره به بهره مندی 69 هزار خانوار شهری و روستایی از مزایای طرح های افتتاحی دهه فجر گفت: با بهره برداری از این طرح ها 83 شغل پایدار در شهرستان قاینات ایجاد می شود.
فرماندار قاینات اظهار داشت: همچنین عملیات اجرایی سه طرح عمرانی با اعتبار 100 میلیارد ریال در دهه فجر آغاز می شود که یکهزار و 192 خانوار از مزایای آنها بهره مند خواهند شد.
وی با اشاره به برگزاری پنج نشست هماهنگی برای اجرای برنامه های دهه فجر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیش از یکهزار و 500 برنامه فرهنگی، اجتماعی، روشنگری و بصیرت افزایی در شهرستان قاینات برگزار می شود.
کریمی افزود: نواختن زنگ انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اعزام تیم های پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق محروم، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی شب شعر و خاطره از مهمترین برنامه های فرهنگی در این ایام است.
فرماندار قاینات به تلاش دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی با جنگ روانی و گسترده به دنبال تحریف انقلاب، ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و ایجاد تقابل بین مردم، دولت و نظام است.
وی بیان کرد: در شرایط حساس کنونی نیازمند تولید گفتمان انقلاب اسلامی هستیم و با توجه به گسست نسلی که بین نسل اول، دوم و سوم پدید آمده، باید با تبیین دستاوردها و خدمات انقلاب برای نسل دوم و سوم، نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.
شهرستان قاینات با جمعیت 116 هزار و 181 نفر و دارای سه بخش، پنج شهر و هشت دهستان در شمال استان خراسان جنوبی واقع شده و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.
7218*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.