سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و قم – گرمسار در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران واقع شده که به غیر از محور هراز که به دلیل بارش برف و خطر ریزش کوه مسدود گردیده، حرکت در سه محور دیگر با ترافیک شدید و کندی حرکت در جریان است.
وی اظهار داشت: در محور فیروزکوه و به دلیل بارش برف در ارتفاعات و باران شدید، شاهد ترافیک سنگین و کندی تردد در دو محور شمال و جنوب هستیم که مسدود بودن محور هراز، به ترافیک این مسیر افزوده است.
وی گفت : تردد در محور امام رضا(ع) به دلیل ورود آب به مسیر اصلی به ویژه در منطقه سه راه سیمان و شهر فرون آباد با کندی صورت می گیرد و هم اکنون ترافیک شدیدی در این محور به وجود آمده است.
ناظری تصریح کرد: به دلیل شدت بارش باران در بخش های جنوبی دشت ورامین، حجم ترافیک در محور قم – گرمسار نیز افزایش یافته و این امر خطر بروز حوادث جاده ای را به ویژه با تاریکی هوا بیشتر کرده که این امر دقت رانندگان را می طلبد.
وی تأکید کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از سوی هواشناسی مبنی بر بارش باران طی روزهای آینده به رانندگان توصیه می شود که از مسافرت در زمان تاریکی هوا خودداری کنند و از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: ممکن است که در مبداء حرکت ، مشکلی از نظر آب و هوا وجود نداشته باشد ولی در طول مسیر به دلیل ناپایداری های جوی که کل استان های کشور را فرا گرفته، مشکلات تردد افزایش پیدا می کند.
وی از افرادی که قصد سفر در محورهای مواصلاتی شمال استان تهران دارند خواست تا وسیله خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز نمایند.
ناظری گفت: تمامی عوامل انتظامی فرماندهی ویژه شرق استان تهران با استقرار در محورهای مواصلاتی تلاش دارند تا با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی و خدماتی، مسیر تردد مسافران را تسهیل و از بروز حوادث جاده ای پیشگیری کنند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.