به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز چهارشنبه در بازدید از پایگاه های هلال احمر شهر بوشهر افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه به حضور شبکه های اجتماعی فعال در حوزه های اجتماعی نیاز دارد و جوانان به عنوان ستون اصلی این شبکه ها باید نقش آفرینی کنند.
خورشیدی، با قدردانی از حضور مداوم و 24 ساعته اعضای هلال احمر در استان بوشهر در قالب تیم های مختلف امدادی، فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان سازمانی مردمی دربرهه های زمانی مختلف در خدمت مردم است.
وی برضرورت توجه گردشگران و مسافران نوروزی درتعطیلات به توصیه متولیان امنیت سفر بویژه هلال احمر تاکید کرد.
خورشیدی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به خانواده ها، کودکان و نوجوانان افزود: باید نسل جدید و بویژه کودکان را با فعالیت های هلال احمر به عنوان نهادی اجتماعی آشنا کرد.
جمعیت هلال احمر استان بوشهر در قالب طرح نوروزی، 31 پایگاه امدادی و راهنمایی نوروزی در استان شامل 17 پایگاه ثابت و 14 ایستگاه سیار و موقت امدادگری و راهنمایی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی راه اندازی کرده است.
برپایی خیمه های نماز (آبی رنگ)، غرفه بازی های کودکان، نام نویسی از رانندگان برای پیوستن به کمپین 'نه به تصادفات رانندگی' از جمله خدمات ارائه شده در پایگاه های نوروزی هلال احمر است.
طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان بوشهر از 25 اسفند آغاز و تا 17 فروردین ماه جاری به مسافران در جاده‌ها، ورودی شهرها، سواحل، مناطق کوهستانی و در پست‌های ایمنی، سلامت و خیمه‌های نماز خدمات رسانی می‌کند.
همچنین 400 نفر از اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و 200 نفر امدادگر، 80 خودرو امدادی و پشتیبانی شامل آمبولانس و خودرو نجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی شرکت دارند.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.