به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاکنژاد صبح پنجشنبه در بازدید از بیمارستان کنگان گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و به موقع به موارد مشکوک به بیماری کرونا یا بیماران حاد تنفسی، فضای فیزیکی لازم را به شکل ویژه در بیمارستان کنگان راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر و مراقبت لازم از این بیماران، دو بخش تحت عنوان «بستری کرونا» با ظرفیت حدود ۳۰ تخت و «بخش ویژه کرونا» با ظرفیت شش تخت، همراه با کادر دوره دیده و ۳ و متخصصین داخلی راه اندازی شده است.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: هدف از راه اندازی این دو بخش در بیمارستان کنگان این است که خدمت مورد نیاز مردم در حوزه بیماران کرونا و موارد مشکوک و یا شبیه به آن، ارائه شود، ضمن اینکه بتوانیم نگرانی مردم و التهاب کاذب ناشی از این مسئله را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: از این بابت جا دارد به مجموعه بیمارستان اعم از رئیس و سایر پرسنل خدا قوت بگوییم که با بضاعت موجود، بالاترین سطح خدمات را به مردم ارائه می‌دهند.

پاک‌نژاد تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خدمات خوبی را به مردم ارائه می‌دهد و قطعاً ما باید کمک کنیم تا سطح خدمات به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد و در شأن مردم قدردان منطقه باشد و موجب افزایش رضایتمندی مراجعین شود.

وی افزود: بیمارستان کنگان حجم بالایی از مراجعین شهرستان‌های کنگان، دیر، جم، عسلویه و بخش‌هایی از استان فارس و هرمزگان و البته صنعت منطقه را پوشش می‌دهد و از این بابت فشار زیادی را بر دوش تحمل می‌کند؛ جا دارد از این بابت به پرسنل و مدیران این مجموعه درمانی خدا قوت بگوییم.

فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: از مردم عزیز شهرستان تقاضا داریم از مراجعه غیر ضروری به بیمارستان کنگان خودداری کنند.

وی گفت: ضمن عرض خسته نباشید مجدد به پرسنل زحمت کش شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان که در بحث آموزشِ پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا عملکرد خوبی داشتند، در بحث اطلاع رسانی‌ها برای مسافران و ورود افراد به شهرستان دقت و تلاش مضاعفی انجام شود.

پاک‌نژاد تاکید کرد: مردم عزیز شهرستان کنگان از مجموعه عظیم صنعت انتظار دارند تا بیمارستان کنگان را به شکل ویژه ببینند. حجم بالایی از مراجعین این بیمارستان مربوط به صنعت است و لذا انتظار می‌رود تا در بُعد تجهیز و توسعه این مرکز درمانی توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1372672
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.