به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی روز پنجشنبه در همایش بزرگ شورای معتمدین پلیس استان ایلام اظهار کرد: مقوله امنیت از مهمترین عوامل پیشرفت است و این مبحث قابل معامله و مناقشه نیست.
وی افزود: حاکمیت هر کشور بر پایه امنیت آن استوار است، قدرت های استکبار جهانی اگر بخواهند کشوری را اشتغال کنند در وهله اول امنیت آن کشور را محاسبه می کنند به این صورت که اگر کوچکترین ضعف امنیتی مشاهده کردند بلافاصله نیات خود را عملیاتی می کنند.
امام جمعه ایلام با اشاره به وجود ناامنی در کشورهای همسایه به علت عدم وجود امنیت، تاکید کرد: کشورهای همسایه چون از مقوله امنیت برخوردار نیستند جولانگاه نیروهای دشمن شده اند، اما ایران اسلامی در حوزه امنیت خارجی، مرزی و داخلی در اوج قرار دارد.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب عاجز از آن هستند که بخواهد به مرزهای کشور کوچکترین تعرضی داشته باشند، یادآور شد: امروز به همه دنیا ثابت شده که ایران اسلامی دارای ملتی با فهم و شعور و منطقی است و این استکبار جهانی است که در حق این ملت ظلم و جفا می کند.
وی وجود رهبری را مهمترین عامل در امنیت کشور دانست و گفت: سران استکبار و دشمنان نظام همواره در کنار توطئه های بی شمار و تحریم های چندگانه بدنبال ایجاد ناامنی در کشورمان هستند که می طلبد مسئولان و نیروهای مسلح در داخل و خارج از مرزها با اشرافیت کامل همواره هوشیار باشند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود مباحثی چون مواد مخدر، دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله ای، مفاسد اخلاقی و اقتصادی را از موضوعاتی دانست که دشمنان نظم و انقلاب همواره در صدد آن هستند تا با دامن زدن به آنها امنیت کشور را دچار خدشه کنند.
وی به همبستگی موجود در استان که بین مردم وجود دارد اشاره کرد و افزود: مردم شجاع و مقاوم استان ایلام در زمان جنگ با همین اتحاد و همبستگی با تشکیل بسیج با همت چهره‌های شاخصی چون آیت الله حیدری از مرزهای استان پاسداری کردند که دلاورمردی های آنان هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نمی شود.
به گزارش ایرنا، همایش بزرگ شورای معتمدین پلیس استان ایلام با حضور سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا، معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی و تعدادی از معتمدین محلیف ریش سفیدان و بزرگان ایلات و طوایف در سالن اجتماعات غدیر ستاد انتظامی استان ایلام برگزار شد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.