به گزارش ایرنا، حسن صفاریه عصر یکشنبه در حاشیه راه اندازی داروخانه تک نسخه ای و یگان موتوری هلال احمر استان البرز افزود: انتظار می رود افراد خیر و نیکوکار در این زمینه حمایت لازم را از هلال احمر داشته باشند.
وی گفت: اگر در استان ها افراد خیر با اهداء زمین همکاریکنند، جمعیت هلال احمر نیز این آمادگی را دارد که نسبت به تجهیز، تامین نیروی انسانی و هزینه نگهداری پایگاه های امدادی اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه البرز به عنوان معین استان تهران در صورت بروز حادثه است خاطر نشان کرد: به همین منظور توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای در این استان در برنامه های جمعیت هلال احمر قرار دارد.
همچنین مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: داروخانه تک نسخه ای
با هدف خدمات رسانی به بیماران خاص در این استان راه اندازی شده است.
ناصر چرخساز با بیان اینکه روزانه بین 800 تا یک هزار نفر به داروخانه جمعیت هلال احمر استان مراجعه می کنند، افزود: با کمک شهرداری کرج نسبت به توسعه داروخانه هلال احمر استان اقدام کرده ایم .
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه پایگاه امداد و نجات موتوری در البرز اشاره کرد و
گفت: با توجه به راه های مواصلاتی پرتردد پایگاه امداد و نجات موتوری راه اندازی کردیم.
چرخساز ادامه داد: سال گذشته بسیاری از مردم در برف و کولاک گرفتار شدند و امداد رسانی به آنها با کندی صورت گرفت که امسال با افزودن موتورهای تریل و چهارچرخ برای اولین بار در کشور توانسته ایم امداد رسانی را افزایش دهیم.
وی گفت: به همین منظور 23دستگاه موتور تریل، 5 دستگاه چهار چرخ و 18دستگاه تریل به ناوگان امداد و نجات جاده ای استان البرز با هدف رهاسازی خودروها، جابه جایی مردم و انتقال مواد غذایی در موارد لزوم به کار گرفته شده است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.