به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقری روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان تشکیل این سازمان خودجوش را در راستای ترویج فرهنگ بسیجی در حوزه های فرهنگی و علمی، تعامل و وحدت سازنده بین حوزه و دانشگاه و مشارکت در انجام تحقیقات مورد نیاز کشور عنوان کرد.
وی به عضویت چهار هزار نفر از 10 هزار عضو هیات علمی دانشگاه ها در بسیج اساتید استان اصفهان اشاره کرد و افزود: نزدیک به 400 نفر در شهرستان کاشان نیز در قالب 14 مرکز دانشگاهی در بسیج اساتید فعالیت می کنند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان نیز در ادامه گفت: در کنار اساتید وظیفه بسیج دانشجویی نیز بسیار حساس است و اگر مسئولان نتوانند از این ظرفیت در راه توسعه کشور استفاده کنند، جوانان به بیراهه کشیده خواهند شد.
آیت الله عبدالنبی نمازی اضافه کرد: بسیج در هر یک از بخش های پزشکی، دانشجویی، طلاب، اساتید و کارمندی باید در چارچوب شرح وظیفه ای خاص و همسو با نیازهای روز کشور فعالیت کند.
وی در ادامه نیز رمز موفقیت انقلاب اسلامی و ملت ایران را در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و سرچشمه برخی از مشکلات اقتصادی کشور را توجه نکردن به راهبردهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.