سرهنگ ' حسین پورقیصری ' روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و باران که از روز گذشته در بیشتر نقاط اصفهان آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، باعث لغزندگی جاده های استان بویژه مسیرهای شرق و غرب استان شده است.
وی ظهارکرد: هم اکنون مسیرجاده های زرین شهر - شهرکرد، سمیرم - شهرضا، دهاقان - شهرضا، گلپایگان - خمین، مبارکه - بروجن، خوانسار- دامنه و فریدن - فریدونشهر لغزنده است.
رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: دید افقی در جاده موته - گلپایگان نیز به دلیل مه آلودگی کاهش یافته است و به رانندگان توصیه می شود با رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی و احتیاط کامل در این جاده رانندگی کنند.
وی خاطرنشان کرد: برغم بارش چند ساعته برف در استان اصفهان بویژه مناطق غرب استان تاکنون هیچ یک از جاده های استان مسدود نشده و تردد در آنها جریان دارد.
سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ هواشناسی اصفهان بارش‌ ها تا فردا ادامه دارد از رانندگان خواست در صورت امکان از سفرهای غیرضروری بویژه در مسیر شرق و غرب این استان خودداری کنند.
وی همچنین به رانندگانی که قصد تردد در این جاده ها را دارند خواست که وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و لباس گرم، غذای کنسرو شده و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار موج ناپایدار و فعالیت آن تا اواسط روز دوشنبه بر روی استان است.
بر این اساس امروز تا اوایل دوشنبه شرایط افزایش ابر، وزش باد و بارش برف بویژه در نیمه غربی و شمالی و تا حدی مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.
دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بویژه در مناطق غربی استان بین سه تا پنج درجه کاهش خواهد داشت.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.