امین رستم زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزمون استخدامی آتش نشانی آذربایجان غربی در ۲ حوزه ارومیه و خوی برگزار و سه هزار و ۸۲ نفر برای تصدی مشاغل آتش‌نشانی به رقابت می‌پردازند.

وی اظهار داشت: این آزمون در ارومیه با ۲ هزار و ۷۴ نفر و در خوی با ۹۸۷ نفر برگزار می‌شود که در آزمون استخدامی آتش نشانان آذربایجان غربی ۷۰ نفر پذیرفته خواهند شد.

وی بیان کرد: محل برگزاری آزمون در ارومیه علاوه بر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی در دبیرستان‌های امام خمینی (ره)،  شهید علیزاده و شهید مفتح و در شهرستان خوی، دانشگاه پیام نور است.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی افزود: این آزمون از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ برگزار می‌شود و در اجرای آن ۱۲۰ نفر با جهاد دانشگاهی استان همکاری خواهندکرد.

وی اضافه کرد: بیشترین متقاضیان شرکت کننده دراین آزمون به ترتیب از شهرستان‌های ارومیه، خوی و بوکان هستند.

رستم زاده گفت: کارت ورود به جلسه این آزمون از ۱۴ مرداد ماه در دسترس متقاضیان خواهد بود و داوطلبان با پرینت آن می‌توانند به کارت ورود به جلسه آزمون دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: در صورت وجود نقص‌های احتمالی در دریافت کارت ورود به جلسه و مشخصات داوطلبان، متقاضیان می توانند در روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد نسبت به رفع نقص‌های احتمالی به مرکز آموزش جهاد دانشگاهی ارومیه و خوی مراجعه کنند.

جهاد دانشگاهی در چهار حوزه فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اشتغال مشغول به فعالیت است؛ ارائه آموزش های کوتاه مدت، تخصصی و ضمن خدمت جزو فعالیت های جهاد دانشگاهی در کنار مطالعات و اجرای طرح های پژوهشی می باشد که در طول ۳۹سال عمر جهاد دانشگاهی به اجرا گذاشته شده است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.