سرهنگ پاسدار سیدمهدی غفاری روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح‌ های عمرانی سپاه چالدران افزود: بسیجیان باید با الگو گیری از سیره و روش شهدا و پیشرفت علمی و بینش عمیق سیاسی و معرفتی خود در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: امنیت موجود در کشور حاصل خون پاک شهداست و آحاد ملت ایران اسلامی باید دست در دست هم دهند تا از این نعمت بزرگ الهی پاسداری کنند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: سپاه طرح های مختلفی را در مناطق محروم استان در جهت محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مردم مناطق دور افتاده استان اجرا می کند که آبرسانی، احداث پل، غسالخانه و احداث خانه عالم از جمله این طرح هاست.
حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی افزود: دشمنان اسلام در قالب راه اندازی جنگ نرم برای سست کردن باورهای دینی جوانان هستند.
وی با اعلام اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس در جهت پاسداری از اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل در میدان نبرد علیه دشمن حضور یافتند، ادامه داد: این بسیجیان با حضور خود در صحنه های جنگ در مقابل دشمنان جان خود را در دفاع از میهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند تا تفکر دینی و ارزش های اسلامی باقی بماند.
به گزارش ایرنا، طرح های آب رسانی به روستای داشلی بلاغ در بخش مرکزی، بهسازی 2 دهنه چشمه و احداث مخزن ذخیره آب پنج هزار لیتری با بهره مندی 15 خانوار و یادمان شهدای ارامنه در مسیر منتهی به مجموعه جهانی قره کلسیا از جمله طرح هایی بودند که توسط سپاه اجرا شده بود و در چالدران افتتاح شدند.
برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه شده است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.