به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سیدمحمدجواد آیت الهی در خطبه های نمازجمعه امروز شهر یزد افزود: ملاک اصلی در گزینش مسئولان اجرایی توسط دولتمردان باید بر اساس عمل و تفکر دینی و انقلابی باشد.
وی ادامه داد: مدیران اجرایی منتخب باید همواره پایبند به ارزش های دینی و انقلابی باشند و از نظر اعتقادی در برابر ارزش های مکتب حیاتبخش اسلام تسلیم و همیشه روحیه ایثار و فداکاری در راه دین و ارزش ها را داشته باشند.
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: مهمترین رسالت مسئولان و کارگزاران در جامعه دینی و انقلابی ایران آن است که همواره بدور از توجه به وابستگی های سیاسی فقط به ارزش های انقلاب و نظام اسلامی پایبند باشند و آن را ملاک عمل خود قرار دهند.
آیت اللهی گفت: انتخاب مدیران شایسته اجرایی برای کشور و خدمت بیشتر و بهتر به مردم بدور از خود رایی و با مشورت جمعی و با بهره گیری از دیدگاه های دلسوزان جامعه انقلابی انجام گیرد.
امام جمعه موقت یزد خاطر نشان کرد: مشورت با ائمه جمعه و اقشار مختلف دلسوز جامعه در گزینش مسئولان باید همواره مدنظر دولتمردان باشد که قطعا مسئله ای ضروری و دارای اهمیت است.
آیت اللهی به حوادث میانمار و فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در قبال آن اشاره کرد و بیان داشت: امت اسلام و مردم ایران باید بر حسب وظیفه دینی در برابر جنایات دشمنان ایستادگی و اعتراض کنند.
وی افزود: بر مسئولان اجرایی کشور است تا از تمام ظرفیت های مدیریتی خود برای همدردی و حمایت از محرومان و ستمدیدگان عالم و مردم مظلوم میانمار استفاده کنند.
7536/ 6197 خبرنگار: کاظم سبحان زاده** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.