به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش به مناسبت روز جهانی پست در نشست با رئیس و کارکنان اداره پست این شهرستان افزود: وقتی خدمات اداره پست به لحاظ وقت و هزینه، برای مشتری مقرون به صرفه نباشد قطعا به سراغ بخش خصوصی می رود تا با وقت و هزینه کم خدمات مطلوب تری دریافت کند.
وی افزود: امروز با توجه به گسترش فناوری شبکه های ارتباطی و ورود بخش خصوصی به این عرصه، پست با رقبای جدی روبه رو است بنایراین در حوزه بازاریابی باید تحرک بیشتری از خود نشان دهد.
وی انجام خدمات پستی در برخی شبکه های مجازی غیررسمی را ناپایدار خواند و گفت: اگر خواهان ایجاد اشتغال پایدار هستیم باید از مجاری رسمی و قانونی اقدام به فعالیت کنیم و استفاده از شبکه های مجازی غیر رسمی مطمئن نخواهد بود.
فرماندار آستارا با تاکید بر اهمیت تجارت الکترونیک، اظهار کرد: دنیا با سرعت تمام به سمت تجارت الکترونیک پیش می رود و بایستی زیر ساخت های لازم در این عرصه فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه اعتماد سازی با اقدام و عمل بوجود می آید، ادامه داد: کارگروهی ویژه به منظور رفع مشکلات طرح های زیرساختی پست در این شهرستان تشکیل شود.
صحبت رحمانی رئیس اداره پست شهرستان مرزی بندر آستارا در این نشست گفت: اداره پست شهرستان آستارا 21 نیرو دارد و 55 واحد در حوزه پست در این شهرستان فعالیت می کنند.
وی بسته های ارسالی از طریق اداره پست این شهرستان را در شش ماه نخست سال 44 هزار بسته و بسته های وارداتی را در این مدت 42 هزار بسته اعلام کرد.
رحمانی اجرای طرح ملی نشانی استاندارد مکان مرجع (G-NAF) و سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور یعنی سیماک را از برنامه های آینده اداره پست شهرستان آستارا اعلام و تصریح کرد : با وجود مشکلات فراوان تلاش می کنیم همگام با کشور این طرح ها را در آستارا اجرایی کنیم.
***
فرماندار آستارا: اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: یکی از موفقیتهای ارزشمند نیروی انتظامی، اعتمادی است که مردم به آنها دارند و این اعتماد بزرگترین سرمایه این نهاد است.
بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و هنگ مرزی شهرستان آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: نیروی انتظامی عامل وحدت اجتماعی، انتقال حقوق شهروندی و برقراری نظم و امنیت است.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در کنار برقراری نظم و امنیت باید با کارکرد تخصصی و به دور از سلیقه های سیاسی و جناحی و متناسب با شرایط روز، تکلیف سازمانی خود را انجام دهد.
وی نیروی انتظامی را یک نیروی جامع، پویا و توانمند دانست و اظهار کرد: ناجا در راستای منافع ملی حرکت می کند و تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف عالی نظام در مسیر پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری دارد.
وی ضمن تشکر از خدمات صادقانه نیروی انتظامی و هنگ مرزی در شهرستان مرزی بندر آستارا اضافه کرد: به واسطه حضور پویا و به موقع این نیروها شاهد امنیت پایداری در این شهرستان هستیم.
رنجکش اضافه کرد: رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در این شهرستان نشانگر حضور به موقع این نیرو در جهت مقابله با ناهنجاری های اجتماعی است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.