پیمان اسدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان در روز 13 فروردین برای امدادرسانی احتمالی آماده باش است.
وی اظهار داشت: علاوه بر 61 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای، از ساعت 9 تا 12 و 17 تا 21 در مسیرهای پرتردد و میادین اصلی تیم های مجهز اورژانس مستقر می شود.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد نوروزی این مرکز تا یازدهم فرودین، چهار هزار و 505 ماموریت از سوی این مرکز انجام گرفت.
وی با بیان این که از این تعداد ماموریت ها یک هزار و چهار مورد تصادفی و بقیه غیرتصادفی است، خاطر نشان کرد: 2 هزار و 85 نفر شامل تصادفی ها و بیماران غیرتصادفی برای بستری به بیمارستان های گیلان منتقل شده اند.
طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از بیست و ششم اسفندماه گذشته، در 60 پایگاه شهری و جاده ای به اجرا درآمده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
یکصد دستگاه آمبولانس، 2 موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با امکانات و تجهیزات لازم امدادی برای اجرای طرح نوروزی در استان فعال شده است.
ایستگاه سلامت به آدرس امام زاده هاشم رشت، روبروی شرکت حمل و نقل بین المللی آبادان راه اندازی شده که در آن خدمات فوریت های پزشکی به مسافران و گردشگران ارائه می شود.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان در نوروز 95 ( از 26 اسفندماه سال 94 تا صبح روز 15 فروردین 95) چهار هزار و 666 ماموریت انجام داد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:نصراله براهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.