سید جلال سیدمحمدی اظهار داشت: افتتاح یک پروژه گردشگری با اعتبار ۷.۵ میلیارد تومان در ضیابر و افتتاح یک واحد صنعتی بسته بندی تولیدی را در راستای اشتغالزایی برای ۳۵نفر خواهیم داشت .
وی با اشاره به اینکه رسانه ها با اطلاع رسانی برنامه ها و جشن های دهه فجر سبب امید افزایی در جامعه خواهند شد افزود: ۱۲ کمیته برای دهه فجر تشکیل شده است که باید با برنامه ریزی به بهترین نحو در شهرستان اجرا شود .
فرماندار شهرستان صومعه سرا تصریح کرد : دهه فجر و جذب حداکثری مردم برای حضور در انتخابات از شعار های دهه فجر امسال است که نشان از اهمیت مسئله انتخابات دارد .
وی با بیان این که انتخابات مظهر حضور اراده ملی مردم است از تعیین ۲۰۷ شعبه اخذ رای در شهرستان صومعه سرا خبرداد.

فرماندار شهرستان صومعه سرا در ادامه افزود:دستگاه های اجرایی نباید وارد مقوله تبلیغاتی نشوند و حتی طبق قانون در ساعت اداری و استفاده از امکانات اداری برای تبلیغات ممنوع است .
وی در ادامه با اشاره به اینکه چند پروژه ملی در شهرستان در حال اجرا است افزود: این پروژه ها شامل راه سازی جاده فومن به پونل و میدان خاکیان و جاده پیربازار به ضیابر و تکمیل پروژه بیمارستان امام خمینی است .
وی با اشاره به اینکه دولت احیاء واحد های صنعتی را در اولویت قرار داده است افزود: ۲هزار و ۱۰۰ واحد صنفی و صنعتی در شهرستان وجود دارد که ۵۰۰ واحد آن راکد است که احیاء آن ها را در دستور کار داریم .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزارنفر جمعیت با وسعتی حدود ۵۶۴کیلومتر مربع با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.