محبت بیژن روز شنبه در دیدار با فرماندار آستارا در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پست ۶۳ کیلوولت آستارا به انتقال خطوط تغذیه برق از حاشیه راه ها نیاز دارد و در این رابطه همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا لازم است.

حسن رستم زاد فرماندار آستارا نیز در این جلسه با اشاره به گردشگرپذیر بودن و موقعیت مرزی این شهرستان، تقویت برق آن را ضروری دانست و بر اعمال همکاری های لازم در این خصوص تاکید کرد.

وی گفت: محورها و مسیرهای مواصلاتی آستارا باید از روشنایی کافی برخوردار باشند و دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع، در این باره با اداره برق به نحو احسن همکاری کنند.

کامبیز لقمانی مقدم معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا نیز این طرح را مهم توصیف کرد و به منظور جلوگیری از برگشت اعتبار آن، بر همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا برای انتقال خطوط برق از حریم راه ها تاکید کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز اظهار کرد: بخشی از مسیر مدنظر شرکت برق برای انتقال خطوط پست ۶۳ کیلوولت، در حریم جاده آستارا به تالش واقع شده و صدور مجوز انتقال خطوط از حریم جاده در صلاحیت سازمان مرکزی راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

رمضان دانش افزود: مسیر و حریم مورد نظر بازدید و بررسی شده است و اخذ مجوز لازم از ناحیه سازمان مرکزی پیگیری می شود.

اداره برق آستارا از پنج بخش اداری زیر مجموعه، ۷۲۱ دستگاه ترانس تقویت و ۵۳ هزار مشترک برق برخوردار است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.