به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر در فرمانداری آستارا افزود: در مدت یاد شده، 212 هزار خودرو در محور تالش - آستارا و 161 هزار خودرو در محور اردبیل - آستارا تردد کردند و پلیس راه و راهداری آستارا با طرح نوروزی در مسیرهای یاد شده خدمات رسانی می کنند.
وی اضافه کرد: در 9 روز گذشته در محورهای حوزه استحفاظی آستارا، 12 تصادف منجر به جرح رخ داده و تصادف منجر به فوت نبوده و گردشگران، با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
وی بیان کرد: مدیران عضو ستاد خدمات سفر آستارا تا 16 فروردین ماه آماده باش هستند و کوتاهی در امور محوله پذیرفته نیست و با توجه به حجم بالای سفرهای نوروزی، سلامت مهمانان و معرفی جاذبه های گردشگری مهم است.
فرماندار آستارا گفت: تجهیز بیمارستان 132 تختخوابی آستارا و تامین پزشک متخصص آن، با توجه به موقعیت گردشگری شهرستان در دستور کار قرار دارد و در ایام نوروز، پزشکان و پرستاران خدمات رسانی به گردشگران را جدی بگیرند.
رستم زاد با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری ، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست به رفع موانع تولید در این شهرستان اقدام کنند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، با میزبانی چند میلیون مسافر در سال، از مناطق گردشگرپذیر ایران است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.