حسین مایلی بعدازظهر چهارشنبه در خصوص توزیع اقلام تنظیم بازار گفت: برای تامین میوه شب عید مردم شهرستان، توزیع 20 تن پرتقال و 15 تن سیب در هفت مرکز با قیمت تنظیم بازار در نظر گرفته شده و در صورت نیاز، این میزان تا 50 تن قابل افزایش است.
وی همچنین گفت: با تلاش‌های صورت گرفته سهمیه مرغ تنظیم بازار نیز از یک و نیم تن به بیش از سه تن افزایش یافته و امسال تاکنون بیش از 16 تن مرغ با قیمت تنظیم بازار در شهرستان توزیع شده است.
فرماندار گالیکش بیان کرد: در اسفند امسال در دو نوبت یک بار پنج و نیم تن و بار دیگر 10 تن، مجموعا 15 تن و 500 کیلوگرم شکر بین مردم در بسته های دو کیلوگرمی توزیع شده است.
وی یادآور شد: توزیع 182 حلقه لاستیک خودرو سواری و 12 هزار قوطی رب گوجه فرنگی از دیگر اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار در گالیکش است و نظارت بر قیمت اجناس با همکاری دستگاه های مرتبط در کارگروه تنظیم بازار وجود دارد.
مایلی گفت: امسال 31 هزار و 400 کیلوگرم گوشت قرمز نیز در شهرستان توزیع شده که از این میزان 28 هزارو 900 کیلوگرم گوشت منجمد و مابقی آن گوشت گرم بوده و از ابتدای اسفند نیز 19 هزار کیلوگرم گوشت منجمد در سه مرکز در حال توزیع است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه فروش بهاره تنها در گرگان و گنبدکاووس دایر است، 21 مرکز فروش در شهرستان اقلام موردنیاز مردم را با 15 الی 20 درصد پایین تر از قیمت بازار به مردم عرضه می کنند.
فرماندار شهرستان گالیکش بیان داشت: برای مقابله با گرانفروشی و سایر تخلفات در بازار، 208 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفته و 17 فقره پرونده به ارزش 104 میلیون ریال به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان گالیکش در مسیر جاده اصلی تهران - مشهد قرار دارد و مسافران زیادی از این مسیر در ایام تعطیلات عبور می کنند، تلاش داریم تا ضمن تنوع عرضه موادغذایی، قیمت و کیفیت این اجناس نیز مطلوب باشد.
شهرستان گالیکش با بیش از 63 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7481/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.