سید علی ساداتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بقیه شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت گروه های جهادی،دستگاه های اجرایی و نیروهای مردمی کار ضدعفونی مکان ها و معابر پرتردد کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

وی بیان کرد:مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز برای انجام گندزدایی مکان ها و معابر عمومی استان اختصاص یافته است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای گندزدایی و ضدعفونی در شهرها و روستاهای استان سه تیم در حال فعالیت است.

وی اظهار داشت: سمپاشی بیمارستان شهید جلیل یاسوج به عنوان بیمارستان اختصاص یافته به درمان بیماران کرونایی به صورت هوایی با پهباد در روز گذشته انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان یک کارگاه مجزا با شرایط بهداشتی و ایمن تولید کیت حفاظت فردی بیمارستانی در استان را بر عهده گرفته و تاکنون تعداد زیادی تولید شده است .

ساداتی عنوان کرد: از امروز تولید ماسک با لایه نانو با توجه به نیاز مردم استان شروع می شود.

وی ابراز داشت: پیش بینی می شود 200 هزار عدد ماسک با همکاری بسیج جامعه پزشکان استان تولید شود.

ساداتی گفت: اولویت توزیع ماسک  کارکنان مراکز درمانی و فعالان در ایستگاه های غربالگری  در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی همچنین از مشارکت بسیج جامعه پزشکان به ظرفیت روزانه 50 نفر برای انجام طرح غربالگری تب سنجی مسافران در جاده یاسوج به شیراز در 2 شیفت کاری خبر داد.

آزمایش کرونای ۹ شهروند کهگیلویه و بویراحمد مثبت اعلام و هم اکنون تحت مراقبت و درمان هستند.

تاکنون هفت هزار و ۱۶۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۳۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به دو هزار و ۳۹۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.