رحمان خادم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح های گازرسانی در ایام الله دهه فجر امسال و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۶۹ منطقه روستایی و محروم استان در قالب ۱۶ طرح برای جمعیت ۹ هزار و ۶۹۸ خانوار پیش بینی و اجرا می شود.

وی افزود: همچنین در این ایام در مجموع ۴۷ طرح صنعتی در ۲ شهرستان بویراحمد و گچساران کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعداد ۷ طرح در شهرستان های بویراحمد و دنا برای جمعیت ۳ هزار و ۳۷۲ خانوار ساکن در قالب ۷۵ روستا برای روستاهای جوکار، دلی گردو تل خاری و تاکسیسه مارگون، گردنگاه دره بنگرو و دره بید لوداب، بنوا، عزیزی، مجموعه روستاهای دلی رچ) کنلگ زنی و افتتاح می شود.

خادم عنوان کرد: در این شهرستان ها همچنین تعداد ۲۲طرح صنعتی (صنایع بویراحمد و دنا) با اعتباری افزون بر ۳۹ میلیارد ریال پیش بینی و اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در شهرستان گچساران و باشت سه طرح گازرسانی برای ۱۰روستا (مجموعه روستاهای تلچگاه) با جمعیت ۱۹۵ خانوار با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

خادم تاکید کرد: تعداد ۲۵ طرح صنعتی (صنایع گچساران و باشت، پتروشیمی گچساران) برای گچساران در قالب کلنگ زنی و افتتاحی در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: سه طرح گازرسانی در شهرستان کهگیلویه (دهدشت) برای ۷۷ روستا (قلعه رئیسی و دیشموک فاز ۳ و ۴، تراب وسطی) با جمعیت ۵ هزار و ۹۴۵ خانوار با اعتباری افزون بر ۷۴ میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در شهرستان چرام نیز یک طرح گازرسانی در روستای (پشت چنار سرفاریاب) برای جمعیت ۳۲ خانواری با اعتباری افزون بر ۳ میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد.

خادم گفت: در شهرستان بهمئی یک طرح گاز رسانی با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد ریال افتتاح می شود، که این طرح برای پوشش دادن ۴ روستا ( گازرسانی به قلات و کل جمشید) با جمعیت ۱۳۷ خانوار تعریف شده است.

وی افزود: در شهرستان لنده نیز یک طرح برای ۲ روستا (دره زنگ و تل گنج گه) با جمعیت ۱۷ خانوار افتتاح و بهره برداری خواهد شد که اعتبار تخصیصی نیز ۲ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: به همت نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات گازرسانی به آخرین نقاط روستایی و صعب العبور استان و نقاط محروم رسیده و خدمات ارزشمندی صورت گرفته است.

هم اکنون ۱۸۴ هزار مشترک در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارند که ۱۳۴ هزار مشترک شهری و مابقی مربوط به روستاها هستند که از این تعداد ۲۷ هزار مشترک مربوط به سال ۵۷ تا سال ۹۲ بوده‌اند و ۲۴ هزار مشترک مربوط به ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.