به گزارش ایرنا، ستار هدایتخواه روز سه شنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی 31 استان کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد در آبان سال 1395 و با فرمان رهبر معظم انقلاب با هدف رسیدگی و ارائه خدمات لازم به نیازمندان تأسیس و راه اندازی شد.
وی افزود: چهار مأموریت اصلی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان ها شامل شناسایی، جذب و سازماندهی خادم یاران رضوی، امداد مستضعفان، ترویج فرهنگ وقف و نذر و گسترش فرهنگ رضوی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمات ارائه شده به نیازمندان استان از سوی این دفتر در زمینه های مختلف شامل اقتصادی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی، پزشکی، اشتغالزایی و کارآفرینی است.
هدایتخواه عنوان کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد در 27 ماه اخیر که از تأسیس و راه اندازی آن می گذرد منشاء برکات متعددی بوده و خدمات ارزنده ای به نیازمندان استان ارائه کرده است.
وی ابراز داشت: مهمترین خدمات ارائه شده به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان در این مدت شامل اعزام 10 هزار زائر اولی به مشهد مقدس، توزیع 10 هزار بسته غذایی شامل برنج، روغن و حبوبات، توزیع 10 هزار بسته نوشت افزار و 500 دست لباس بین دانش آموزان، 410 عمل جراحی، 60 مورد درمان نازایی و 15 مورد کاشت حلزون گوش برای درمان کم شنوایی یا ناشنوایی است.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 27 ماه اخیر 2 هزار و 120 نفر از قشرهای مختلف مردم این استان با تخصص های گوناگون در طرح خادم یاری رضوی نام نویسی کرده و هم اینک فعالیت می کنند.
هدایتخواه اظهار داشت: برای جذب خادم یار رضوی در کهگیلویه و بویراحمد و ارائه خدمات از سوی آنان به نیازمندان این استان هیچگونه محدودیت و یا منعی وجود ندارد.
وی افزود: تمامی خدمات ارائه شده از سوی خادم یاران رضوی کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان این استان مورد نظارت و راستی آزمایی مسئولان آستان قدس رضوی کشور و دفتر نمایندگی استان قرار می گیرند.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کانون های خادم یاری رضوی تشکیل شده در این استان شامل 2 نوع محله ای و موضوعی است.
هدایتخواه عنوان کرد: 27 ماه اخیر 35 کانون خادم یاری رضوی محله ای و 40 کانون خادم یاری رضوی موضوعی در کهگیلویه و بویراحمد تأسیس و راه اندازی شده است.
وی ابراز داشت: سه دهستان کهگیلویه و بویراحمد شامل سادات محمودی دنا، پشته زیلایی چرام و موگرمون لنده به عنوان دهستان های هدف و در راستای ارائه خدمات ویژه به اهالی آنها به آستان قدس رضوی کشور معرفی شدند که از بین آنها دهستان سادات محمودی با 37 روستا انتخاب شد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.