به گزارش ایرنا، حمید ذکاء اسدی روز پنجشنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: ورود کالاهای قاچاق به بنیه اقتصادی جوامع اسلامی ضربه می زند و این موضوع باید مورد برخورد قرار گیرد.
وی ضمن تقدیر از تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی و سایر دست اندرکاران مبارزه با قاچاق کالا و سوخت عنوان کرد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با توجه به وضعیت گذشته خود اقدامات و پیشرفت های بسیار خوبی داشته اما هنور فاصله زیادی تا اهداف خود داریم و همین که روی ریل افتاده و می دانیم با چه شیوه ای باید کار کنیم، ارزشمند است.
وی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم تا جایی که امکان داشت فعالیت های خوبی انجام شد و امیدواریم این فعالیت ها به صورت بهتر و جدی تری دنبال شود.
وی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز امری قانون و شرعی است گفت: با وجود قاچاق، فرصت های شغلی زیادی را از دست داده و آسیب های زیادی به کشور وارد می شود و باید با عزم راسخ تر در استان تدابیر راهگشا را در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اتخاذ و اجرایی کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: اگر در استان تدبیر، ابتکار و پشتکار داشته و ظرفیت های استان را در همه جا به کار گیریم در همه بخش ها موفق خواهیم بود.
ذکاء اسدی با تاکید بر اینکه هنر در حل و فصل مسائل است گفت: اگر مدیری توانایی اجرای کاری را ندارد، استعفا دهد زیرا نمی توان مدیر بود و مرتب گفت که نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران استانی همت لازم برای پیگیری مسائل را داشته باشند، بسیاری از موضوعات قابل حل است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز گفت: پلیس استان کرمان در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق را داشته است.
یدالله حسن پور افزود: ارزش کالاهای مکشوفه استان کرمان در سال جاری 465 میلیارد ریال بوده است.
وی یادآور شد: کشفیات قاچاق نسبت به سال 92 رشد 1600 درصدی داشته است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.