به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر ورمقانی روز شنبه در شورای اداری با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت مدیران و روسای ادارات باید پروژه هایی که قابلیت بهره برداری دارند را معرفی کنند.
وی افزود: روسای ادارت موظف هستند هر هفته در مساجد و حسینیه های شهرستان بیجار حضور یافته و از ظرفیت تریبون نمازهای جمعه و جماعت برای ارتباط چهره به چهره با مردم و تلاش برای حل مشکلات آنها استفاده کنند.
ورمقانی با تاکید بر اینکه مردم نظاره گر عملکرد مجریان دولت هستند، تاکید کرد: در هفته دولت نباید پروژه ایی افتتاح شود که بهره برداری آن زمان دیگری در آینده باشد.
فرماندار بیجار سپس با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان گفت: کم کاری کمیته های اجرایی کنگره 5400 شهید استان کردستان در شهرستان بیجار پذیرفتنی نیست.
وی یادآور شد: از حدود 10 کمیته تخصصی که وظیفه برگزاری کنگره شهدا را در این شهرستان بر عهده دارند تنها چهار کمیته گزارش عملکرد خود را ارائه داده و سایر کمیته ها اقدامی در این خصوص نداشته اند.
ورمقانی اضافه کرد: کردستان قدمگاه شهدای اسلام است و این خاک معطر به خون مردان و زنانی است که امنیت و آرامش امروز کشور را به برکت خون مطهرشان تامین شده لذا برای گردمیداشت یاد این شهدا باید سنگ تمام گذاشت.
او با اشاره به آثار و برکات کنگره بزرگداشت 5400 شهید استان کردستان که مهر ماه امسال در بیجار برگزار می شود، گفت: استان کردستان با تقدیم این تعداد شهید، ولی یک موزه دفاع مقدس ندارد.
فرماندار بیجار در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مهمترین وقایع تاریخ بشریت را حادثه عظیم غدیر خم دانست و اظهار داشت: زنده نگهداشتن این عید فرخنده، اوج ولایت مداری مسلمانان است.
وی با بیان اینکه بازسازی واقعه بزرگ و مهم غدیر خم امسال در بیجار پنج ساله می شود، یادآور شد: در روز بازسازی واقعه غدیر در بیجار، برنامه های متعددی اجرا می شود.
ورمقانی تاکید کرد: در این عید فرخنده، نوجوانان و جوانان به همراه سایر اعضای خانواده در پیاده رویی خانوادگی شرکت می کنند و در محل برگزاری این مراسم، برنامه های اثر بخش، مسابقات علمی و فرهنگی با اجرای گروه دف نوازان را خواهیم داشت.
شهرستان بیجار با 89 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد و 450 شهید تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.