محمد رسول شیخی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع امسال یک هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد ۶ هزار شغل سهم استان کردستان از حوزه اشتغال است.

وی افزود: بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال از این میزان از محل تبصره ۱۶(منابع بانکی)، ۷۲۰ میلیارد ریال از محل اشتغال پایدار روستایی و ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از محل صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: در چهار ماهه نخست امسال با پرداخت ۲۳۰ میلیارد ریال، تعداد ۷۷۳ طرح اشتغالزا برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان اجرا شده است.

وی  اضافه کرد: امسال همچنین ۵۳ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد و فرزندان آنها از طریق کاریابی در شرکت‌ها و کارگاه‌ها مشغول به کار شده‌اند.
شیخی زاده گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار کمک معیشت و ۸۵۳ فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش ۱۷ میلیارد ریال به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.
در حال حاضر ۱۳۴ هزار و ۶۵۵ نفر از جمعیت استان در قالب ۶۷ هزار و ۶۱۳ خانوار زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام (ره) هستند که این تعداد از نظر خانوار  ۱ ۱۴.۴ درصد و از نظر نفر ۸.۴ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.